ضرورت استفاده از پساب برای حفظ فضای سبز شهرکرد

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: توجه نکردن به فضای سبز سبب نابودی آن می شود بنابراین استفاده از پساب برای حفظ آن امری ضروری است.

ضرورت استفاده از پساب برای حفظ فضای سبز شهرکرد

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای شهر شهرکرد، فرهاد رئیسی شامگاه گذشته 15 شهریورماه در جلسه علنی شورای شهر شهرکرد با اشاره به رفع مسائل بانک شهر با شهرداری اظهار کرد: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که بتوانیم مسائل را رفع و پروژه برج دوقلو را تعیین تکلیف کرده و به نتیجه برسد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از پساب برای آبکمک فضای سبز، افزود: همکاری شرکت آب و فاضلاب استان در راستای استفاده از پساب برای آبکمک فضای سبز می تواند کمک چشمگیری به شهر کند.

رئیسی در ادامه بیان نمود: توجه به فضای سبز شهری امری لازم است که اگر تدابیری در این خصوص اندیشیده نشود درختان خشک و رو به نابودی می فرایند.

در ادامه مصطفی حیدری عضو شورای شهر شهرکرد با اشاره به مصوبه ها جهت صدور پروانه صنایع حوضچه ای بیان نمود: عدم صدور پروانه برای صنایع حوضچه ای یک نارضایتی ایجاد کرده است بنابراین لازم است آماده سازی این اراضی تعیین تکلیف شده تا شهرداری نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به پاسخ مکاتبات گفت: شهرداری باید پاسخ نامه ها و مکاتبات را به صورت شفاف اعلام کند تا سبب ایجاد ابهام نشود.

همچنین حیدر علیپور عضو شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری و سازمان های تابعه تحت یک مجموعه واحد با شرکت آب و فاضلاب فعالیت ها را اجرا می کند و این دو اداره مکمل یکدیگر هستند.

وی افزود: در حفاری که برای رفع حوادث از سوی شرکت آب و فاضلاب استان صورت می پذیرد نباید آسفالت با نخاله های ساختمانی ترکیب شود، بنابراین این موضوع باید به پیمانکار شرکت آب و فاضلاب تذکر داده شود.

در ادامه امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مسائل سدمعبر در شهرکرد، گفت: بیشتر سدمعبرها در خیابان ها به ویژه خیابان فردوسی پیاده رو را کاملا مسدود کرده و معضلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه طی دو سال گذشته کار مثبتی در شهر انجام نشده و مدیریت زمان در صحن علنی شورا مورد توجه نبوده است، گفت: موضوعاتی که در صحن علنی مطرح می شود یک رای مخالف و یک رای موافق باید نظر دهد و نتیجه نهایی توسط رئیس و نایب رئیس شورا اعلام شود تا در جلسات بتوان به موضوعات و مباحث بیشتر رسیدگی شود.

بلالی با اشاره به مسائل قرارداد شهرداری با بانک شهرادامه داد: ابطال قرارداد نتیجه بخش نخواهد بود، بنابراین لازم است موضوع اقاله مطرح و پیگیری شود.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به مسائل شهرداری با شرکت آب و فاضلاب استان، بیان نمود: شرکت آب و فاضلاب باید برنامه زمانبندی جهت حفاری ها در سطح شهر را به شهرداری اعلام تا برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود.

وی گفت: در راستای رفع مسائل بین دو اداره نیز جلسه مشترکی باید برگزار و یک وحدت رویه جهت ارائه خدمات تصمیماتی گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 463

به "ضرورت استفاده از پساب برای حفظ فضای سبز شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده از پساب برای حفظ فضای سبز شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید