شکست سفر فرستادگان سازمان ملل و آمریکا در امور یمن به عمان

به گزارش مجله حقوق، منابع وابسته به دولت نجات ملی یمن از شکست سفر فرستادگان سازمان ملل و امریکا در امور یمن به عمان برای متوقف کردن جنگ و از سرگیری مذاکرات سیاسی خبر دادند.

شکست سفر فرستادگان سازمان ملل و آمریکا در امور یمن به عمان

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عبدالملک العجری عضو تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در توییتی از ناکامی سفر فرستادگان سازمان ملل و امریکا در امور یمن به عمان برای توقف جنگ و از سرگیری مذاکرات سیاسی اطلاع داد.

العجری در توئیتی نوشت: منابع رسانه ای اعلام نموده اند که فرستادگان سازمان ملل و آمریکا بی سر و صدا و بی نتیجه از مسقط بر گشتند، اما صحیح تر آن است که بگویند آنها دست خالی به مسقط آمدند و چیزی برای عرضه نداشتند.

ساعاتی پیش هم، محمد عبدالسلام، رئیس هیات مذاکره کننده انصارالله یمن تلویحا از مخالفت این گروه برای توقف نبردها در استان مارب اطلاع داده و گفته بود: آنها درباره نبردی جزئی (نبرد مارب) سخن می گویند و محاصره سراسری یمن را رها نموده اند.

عبدالسلام گفت: خلاصه کردن جنگ یمن به یک موضوع، مشکل را حل نمی نماید بلکه آن را وخیم تر می نماید و هیچ سودی در تحقق صلح ندارد و برعکس زمان جنگ را طولانی می نماید.

مسقط، پایتخت عمان شاهد تحرکات بین المللی و منطقه ای برای توقف جنگ در یمن است. اخیرا مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن و تیم لیندرکینگ، فرستاده آمریکا به یمن به مسقط سفر نموده و با مسؤولان عمانی ملاقات کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 866

به "شکست سفر فرستادگان سازمان ملل و آمریکا در امور یمن به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سفر فرستادگان سازمان ملل و آمریکا در امور یمن به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید