شایعه های عجیب تازه در خصوص کتک خوردن و ازدواج مهران مدیری!

به گزارش مجله حقوق، یکی از عجیب ترین شایعه های چند روز گذشته در خصوص مهران مدیری، ازدواج او با یک زن خارجی بود. بعضی رسانه ها، صفحه های مجازی و سایت های داخلی شایعاتی منتشر نموده بودند دال بر اینکه مهران مدیری همسرش را طلاق داده و حالا با یک خارجی ازدواج نموده است.

شایعه های عجیب تازه در خصوص کتک خوردن و ازدواج مهران مدیری!

خبرنگاران | از قدیم گفته اند: هر که بام اش بیش، برف اش بیشتر. این ضرب المثل در خصوص شرایط کنونی مهران مدیری صدق می نماید. احتمالا با خودتان فکر می کنید که مگر او الان چه شرایطی دارد. همین حالا کلمه مهران مدیری را در مرورگرتان جستجو کنید، تا ببینید حجم شایعات در خصوص او در چند روز اخیر زیاد شده است.

به گزارش خبرنگاران ، هر چه معروفیت بیشتر باشد، اندازه شایعاتی که در خصوص شما شکل می گیرد بیشتر است. در خصوص مهران مدیری نیز این مسئله صدق می نماید و همواره شایعات پیرامون او وجود داشته اند. گاهی این شایعات کم می شود و گاهی زیاد. اما انگار همواره تداوم دارند. البته فقط این شایعات در خصوص او نیست.

بیشتر چهره هایی که هوادار زیادی دارند، همواره مورد گزند شایعات قرار می گیرند. مثلا همین دیروز نوشته بودند که امین حیایی عزادار شده است. اما واقعیت این بود که امین حیایی در مراسم ختم مرحوم منوچهر اسماعیلی، دوبلور شهیر شرکت نموده بود.

اگر بخواهیم تعداد شایعات یک هفته اخیر در خصوص چهره ها را در اینجا ذکر کنیم، خواندن اش از حوصله خارج می شود. پس بهتر است مروری به شایعات اخیر در خصوص مهران مدیری داشته باشیم.

شایعه ها و دروغ های شاخدار در خصوص مهران مدیری

یکی از عجیب ترین شایعه های چند روز گذشته در خصوص مهران مدیری، ازدواج او با یک زن خارجی بود. بعضی رسانه ها، صفحه های مجازی و سایت های داخلی شایعاتی منتشر نموده بودند دال بر اینکه مهران مدیری همسرش را طلاق داده و حالا با یک خارجی ازدواج نموده است.

اما واقعیت این بود که تصویر و فیلم به مراسم عروسی جهانگیر روزبه (دایی جون انگلیسی) در سریال خاتون بر می شود. شخصیتی که نقش آن را مهران مدیری بازی می کرد و در قسمت های پایانی با یکی از آوارگان لهستانی ازدواج کرد.

علاوه بر این تصویری دیگر هم منتشر شده و بعضی مدعی شده اند که مهران مدیری کتک خورده است. تصویری که مربوط به سریال پدر گواردیولا است.

یک سایت داخلی و بعضی صفحه های مجازی هم همزمان با یکدیگر شایعه فراماسون بودن مهران مدیری را مطرح نموده اند. البته معین است که این افراد، الگوی آنالیز شان را از چه کسی یاد گرفته اند. صرفا چند عدد را کنار هم گذاشته اند و نتیجه گرفته اند که مهران مدیری فراماسون است. شاید به نظرتان خنده دار به نظر برسد. اما اگر سری به فضای مجازی بزنید این شایعه های عجیب به چشم تان می خورد.

منبع: فرادید
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1394

به "شایعه های عجیب تازه در خصوص کتک خوردن و ازدواج مهران مدیری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه های عجیب تازه در خصوص کتک خوردن و ازدواج مهران مدیری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید