علت آشفتگی منفی جهان مدنی چیست؟!

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران: جهان مدنی با انتشارعکس جدیدی از خود صفحه شخصی اش را به روزرسانی نموده است.

علت آشفتگی منفی جهان مدنی چیست؟!

جهان مدنی بازیگر کشورمان متولد تیر ماه است. جهان مدنی در رشته طراحی لباس درش خوانده است. والدین جهان مدنی رویا تیموریان و میر ولی الله مدنی هستند. جهان مدنی به تازگی در آسانسور سلفی گرفته است. عکس های جهان مدنی را در ادامه ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در این عکس جهان مدنی با چهره ای مغموم و گرفته دیده می گردد که احتمالا نشان از شرایط آشفته و کلاف وی دارد.

شرح جهان مدنی درباره سکانس جنجالیِ تجاوز در سریال رهایم نکن

جهان مدنی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: روزی که قصه فرناز رو از آقای عسگرپور شنیدم داشتم تک تک سکانس ها رو توی ذهنم می ساختم، که فرناز رو زندگی کنم اما تنها صحنه های فرناز که تصویر کردنش برام ممکن نبود سکانس های تجاوز بود.

نه تنها تجربه زیستش رو نداشتم که حتی تصورش هم برام غیرممکن بود. من باید انعکاس لحظه های فاجعه بار و دردناک قشری آسیب پذیر و شکننده می بودم. من باید فریادی می بودم که زده نشد. من باید سیلی می بودم که اون ها نزدن. باید لمس درد مشترک می بودم.

هر چه کوشش کردم و انرژی گذاشتم برای این بود که فرنازهایی که این شبها دارن قصه شون رو از تلویزیون می بینن احساس کنن من فریاد درد مشترکشون هستم.

با دست های خودمون فرنازها رو خفه نکنیم….

مصاحبه جهان مدنی در خصوص ازدواج با بازیگر مرد معروف ایرانی

مدنی در مصاحبه اش گفت : ما یک رابطه خیلی جدی داشتیم که خانواده ها در جریان بودند اما نهایتا به ازدواج منجر نشد. من تا به امروز ازدواج ننموده ام و هیچ وقت جدا هم نشدم.

انتشار شایعه ازدواج جهان مدنی

حتی سایتی را که خبر ازدواج من را با یک بازیگر معروف منتشر نموده بودند را به وسیله دوستان رسانه ای ام پیدا کردم و با آنها تماس گرفتم اما آنها به خود من گفتند که نه این خبر راست است!

او افزو : البته بعد از تماس من جالب این است که خبر را اینگونه تغییر داده اند که شک و شبهه هایی در ازدواج جهان مدنی هست!

شخصی که قرار بود ما با یکدیگر ازدواج کنیم آنقدر شخص موجه و محترمی هستند که واقعا اصلا تصوراتی که در خصوص بازیگران فعلی وجود دارد در خصوص ایشان صدق نمی کند.

جهان مدنی : الان در شرایط فعلی اصلا دلم نمی خواهد ازدواج کنم و در شرایط فعلی ازدواج برایم ترسناک است و اصلا دلم نمی خواهد این کار را بکنم.

منبع: رکنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1054

به "علت آشفتگی منفی جهان مدنی چیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت آشفتگی منفی جهان مدنی چیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید