سخنرانی برنده سیاه پوست جایزه بوکر در نمایشگاه کتاب فرانفکورت

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، به گفته مسئولان نمایشگاه کتاب فرانفکورت، برناردینو ایواریستو نویسنده سیاه پوست انگلیسی و برنده جایزه ادبی بوکر سخنران اصلی کنفرانس روز سوم نمایشگاه خواهد بود. قرار است ایواریستو در جمع ناشران و صاحبان فروشگاه های کتاب سخنرانی خود را با موضوع چشم انداز نشر ایراد کند.

سخنرانی برنده سیاه پوست جایزه بوکر در نمایشگاه کتاب فرانفکورت

برنارینو ایواریستو به عنوان اولین نویسنده سیاه پوست توانست با رمان دختر، زن، دیگری نامزد و برنده جایزه ادبی بوکر گردد. این رمان هشتمین اثر اوست که ماجرای کتاب درباره زندگی 12 شخصیت است که بیشتر آنها سیاه پوست، بریتانیایی و زن هستند. اواریستو، اولین زن سیاه پوستی است جایزه ادبی من بوکر را دریافت می نماید.

در سخنرانی نویسنده انگلیسی مالکان و مدیران انتشارات معتبری مثل پنگوئن، سیمون اندشوستر، فروشگاه زنجیره ای بارنزاندنوبل، انتشارات هارپرکالین، فروشگاه های زنیجره ای واتراستون و دیگر ناشران معتبر اروپایی و آمریکایی حضور خواهند داشت.

انتظار می رود ایواریستو در سخنرانی خود به طور مفصل درباره انحصارطلبی ناشران اروپایی و نقش و صندلی نویسندگان رنگین پوست در دنیای امروز سخنرانی کند. ایواریستو بعد از جایزه بوکر توانست جوایز ادبی متعدد دیگری مثل جایزه کتاب بریتانیا و جایزه داستان نویسندگان زن این کشور را نیز دریافت کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 514

به "سخنرانی برنده سیاه پوست جایزه بوکر در نمایشگاه کتاب فرانفکورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی برنده سیاه پوست جایزه بوکر در نمایشگاه کتاب فرانفکورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید