رشد 1000 درصدی فراوری مواد ضدعفونی کننده، نکاتی که در خصوص خرید مواد ضدعفونی باید بدانید

به گزارش مجله حقوق، مدیرهلدینگ یکی از بزرگترین شرکت های فراوری کننده مواد ضدعفونی در کشور با اشاره به اینکه شهروندان هنگام خرید مواد ضدعفونی کننده باید به کد IRC و ثبت دارویی آن توجه داشته باشند، گفت: به دلیل فعالیت افراد سودجو و کلاهبردار هموطنان باید حتماً خرید مواد ضدعفونی کننده را از مراکز تعیین و قانونی همچون داروخانه ها انجام دهند.

رشد 1000 درصدی فراوری مواد ضدعفونی کننده، نکاتی که در خصوص خرید مواد ضدعفونی باید بدانید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی شاهمرادی مقدم، مدیر شرکت دارویی به بان شیمی درباره فراوری مواد ضدعفونی نماینده توسط این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت یکی از عظیم ترین شرکت های فراورینماینده مواد ضد عفونی در کشور به شمار می رود که سالیانه ظرفیت فراوری حدود 300 هزار تن مواد ضدعفونی نماینده را دارا می باشد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در کشور و طبق درخواست هایی که توسط سازمان های ذیربط انجام گرفته است، افزایش 1000 درصدی فراوری مواد ضدعفونی نماینده را در این شرکت شاهد بوده ایم، اضافه نمود: مواد ضدعفونی نماینده فراوری شده در همه بیمارستان های کشور به ویژه بیمارستان هایی که بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند، توزیع شده است و حتی استان های حاشیه ای کشور هم پشتیبانی های لازم را در این زمینه دریافت نموده اند.

این عضو هئیت مدیره انجمن فراورینمایندگان تجهیزات پزشکی ادامه داد: مواد ضدعفونی نماینده در بسته های مختلف مانند 50 - 125 - 250 و 500 سی سی و 5لیتری توزیع می گردد همچنین شرکت های آرایشی و بهداشتی که آمادگی همکاری تحت لیسانس این شرکت را داشته باشند می توانند پکیج های یک تنی و 220 لیتری را نیز دریافت و پس از بسته بندی در ابعاد کوچکتر به نقاط مورد نظر ارسال نمایند.

شاهمرادی مقدم با بیان اینکه همکاران ما کوشش های لازم را انجام می دهند که مواد ضدعفونی نماینده مورد احتیاج را به کادر درمانی کشور جهت مقابله با کرونا برسانند، گفت: همکاران ما نیز در خط مقدم جبهه جهاد بر علیه شیوع بیماری کرونا دوشادوش کادر فداکار بهداشت و درمان کشور انجام وظیفه می نمایند و در این راه تا پای جان ایستاده اند با اینکه یکی از مدیران توانمند این شرکت در این راه سخت به درجه رفیع شهید خدمت نائل گشت، اما هیچ یک از این موانع باعث نشد که لحظه ای در فراوری و خدمت به هموطنان خود درنگ نمایند.

این عضو هئیت مدیره انجمن فراورینمایندگان تجهیزات پزشکی ضمن انتقاد از بعضی اقدامات دست و پاگیر و شرایط ضد و نقیض جهت فراوری مواد ضدعفونی نماینده در کشور گفت: تعامل بیشتر دولت و قوه مقننه جهت تسریع و تسهیل فراوری و توزیع مواد ضدعفونی نماینده بسیار حائز اهمیت است.

وی به هموطنان توصیه کرد که هنگام خرید مواد ضدعفونی نماینده به نکاتی مانند کد IRC و یا شماره ثبت دارویی توجه نمایند چرا که متاسفانه بعضی از افراد سودجو به این حوزه ورود یافته و با جان مردم بازی می نمایند.

این مدیر شرکت دانش بنیان فراوری مواد ضدعفونی نماینده تاکید نمود: از هموطنان درخواست داریم که تهیه مواد ضدعفونی نماینده را حتماً از مراکز معین قانونی و داروخانه ها تهیه نمایند و هنگام خرید به تاریخ فراوری و انقضا توجه نموده و اگر به مورد مشکوکی در خصوص اصالت ماده ضدعفونی نماینده برخورد کردند، اطلاع دهند.

وی گفت: بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار از برند شرکت به بان شیمی سوء استفاده نموده که ما این موضوع را از مراجع قانونی پیگیری کردیم از هموطنان نیز درخواست داریم که موارد مشکوک را حتماً به ما اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 143

به "رشد 1000 درصدی فراوری مواد ضدعفونی کننده، نکاتی که در خصوص خرید مواد ضدعفونی باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 1000 درصدی فراوری مواد ضدعفونی کننده، نکاتی که در خصوص خرید مواد ضدعفونی باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید