راهنمای خرید کابل افزایش طول؛ برترین ها برای انواع پورت ها

به گزارش مجله حقوق، ممکن است برای شما پیش آمده باشد که به دلیل کوتاه بودن کابل سیم شارژ گوشی هوشمندتان نتوانید آن را به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل کنید و یا هنگامی که قصد وصل کردن گوشی خود به ضبط ماشین با کابل Aux را دارید، کوتاه بودن سیم آن مانع از انجام این کار می گردد. اینجاست که خرید کابل های افزایش دهنده طول اهمیت خود را نشان می دهد. اگر شما هم با چنین مشکلاتی دست وپنجه نرم می کنید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید، چرا که در راهنمای خرید کابل افزایش طول خبرنگاران قصد داریم به معرفی و آنالیز طیف گسترده ای از کابل های باکیفیت و برتر توسعه دهنده طول HDMI ،USB و AUX بپردازیم.

راهنمای خرید کابل افزایش طول؛ برترین ها برای انواع پورت ها

کابل توسعه دهنده طول USB 3.0 فرانت مدل FN-U3CF150

کابل توسعه دهنده دهنده فرانت مدل FN-U3CF150، برترین و باکیفیت ترین کابل افزایش طول USB 3.0 موجود در بازار است که با طول 15 متری اش دسترسی آسان تر به درگاه ها را برای شما به ارمغان می آورد. روکش کانکتورهای FN-U3CF150 از فلز طلا پوشانده شده و باعث می گردد مبدل، مقاوم تر و طول عمر بیشتری داشته باشد. بعلاوه به لطف استفاده از طلا در این محصول، می توان با کمترین اختلال، سیگنال های مطلوب را برای تبادل اطلاعات ارسال و دریافت کرد. این مبدل قادر است به توسعه اتصال USB شما به کامپیوتر، چاپگر، دوربین، صفحه کلید و غیره یاری کند. این کابل افزایش طول USB دارای سرعت انتقال اطلاعات تا 5 گیگابیت در ثانیه است و از متریال بسیار باکیفیتی فراوری شده که دواl بسیار خوبی در برابر حوادث احتمالی دارد. بعلاوه باید به خاصیت مقاوم بودن در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن این کابل نیز اشاره کنیم. این محصول مجهز به آداپتور 5 ولت 2 آمپر جهت تغذیه برق نیز است.

کابل توسعه دهنده طول USB 2.0 فرانت مدل FN-U2CF400

مدل FN-U2CF400، محصولی باکیفیت دیگری از برند فرانت است که این بار برای افزایش طول کابل USB 2.0 طراحی و روانه بازار شده است. اول از همه باید به طول بسیار بلند 40 متری این کابل اشاره کنیم که به راحتی احتیاج کاربران را رفع می نماید. این محصول بیشتر استانداردهای روز جهان را داشته و از گواهینامه های RoHS و CE نیز پشتیبانی می نماید. این گواهینامه که نشان دهنده داشتن استاندارد اروپاست، ایمنی بسیار بالای این کابل را تضمین می نماید. جنس بدنه این کابل افزایش دهنده طول USB از پلاستیک باکیفیت و مقاوم در برابر ضربات است و از سیستم عامل ویندوز و مک به راحتی پشتیبانی می نماید. برند سازنده در این محصول از یک چیپ الکترونیکی استفاده نموده که حدبیشتر سرعت انتقال داده آن را به 480 مگابیت بر ثانیه می رساند. این محصول قابلیت اتصال به ماوس، کیبورد و فلش دیسک و سایر دستگاه ها را دارد و از یک نویزگیر نیز بهره می برد. به لطف کیفیت عالی اش، این محصول با قیمتی نسبتا بالایی به فروش می رسد.

کابل توسعه دهنده طول USB 3.0 بافو مدل BF-3003

کابل افزایش دهنده طول مدل BF-3003، به وسیله برند بافو فراوری شده که کیفیت بسیار مناسبی دارد و حدبیشتر مقدار آن نیز به 5 متر می رسد. این محصول از پورت USB 3.0 پشتیبانی می نماید و دارای برد الکترونیکی است که اصطلاحا اکتیو نامیده می گردد، پس به راحتی می توانید آن را به تمام وسایل الکترونیکی خود متصل کنید و نگران آسیب تماشا دستگاه تان نباشید. این کابل افزایش طول USB 5 متری دوام بسیار مناسبی دارد و در برابر حوادث احتمالی نظیر کشیدگی و پارگی به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد. کانکتورهای این محصول از آلیاژ مس فراوری شده اند. این کابل بعلاوه در برابر هزاران بار خم شدن و خارج کردن کانکتور از پورت هایش هیچ گونه اختلالی را برای کاربران به وجود نمی آورد. این محصول قابلیت انتقال اطلاعات را دارد و این کار را به خوبی با حدبیشتر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه انجام می دهد.

کابل افزایش طول USB 2.0 یوگرین مدل 10323

کابل افزایش دهنده طول USB 2.0 یوگرین مدل 10323، مقدار ای حدبیشتر 15 متری دارد و ابزاری مناسب برای دسترسی به درگاه های USB شما خواهد بود. در یک طرف این کابل یک درگاه USB تعبیه شده و در سوی دیگر آن یک کانکتور USB باکیفیت قرار گرفته است. این کابل افزایش طول USB دارای یک کانکتور نری و یک مادگی یکسان است و سرعت انتقال اطلاعات در آن به 480 مگابیت بر ثانیه می رسد. یک برد تقویت کننده سیگنال در این محصول تعبیه شده تا انتقال سیگنال در طول 15 متر دچار افت کیفیت یا نویز نگردد. کانکتورهای این کابل از آلیاژ مس فراوری شده اند تا مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه و فشار از خود نشان دهند. جنس بدنه این کابل از پلاستیک سخت در هم تنیده فراوری شده که در برابر گره خوردن، کشش و پارگی مسئله ای ایجاد نمی نماید.

کابل توسعه دهنده طول USB 2.0 کی نت مدل BL

یکی دیگر از محصولات باکیفیت موجود در بازار، کابل توسعه دهنده طول USB 2.0 کی نت مدل BL است که طول حدبیشتر 15 متری آن، دست کاربران را برای استفاده از گجت های الکترونیکی خود باز گذاشته است. این محصول به یاری چیپ تقویت کننده که بر روی آن قرار گرفته، می تواند اطلاعات را بدون هیچگونه اخلال و نویز و با سرعتی مناسب در فواصل بالا جابه جا کند. این کابل افزایش طول USB دارای یک کانکتور نری و یک مادگی یکسان است و سرعت انتقال اطلاعات در آن به 480 مگابیت بر ثانیه می رسد. برند سازنده، روی این محصول از پوشش PVC استفاده نموده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و مقاومت بسیار خوبی در برابر گره خوردگی و تاشدگی به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه باید به کانکتورهای ساخته شده از جنس آلیاژ آلومینیومی این محصول اشاره کنیم و همین امر نیز موجب شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. کابل توسعه دهنده طول USB 2.0 کی نت مدل BL از گواهینامه های RoHS و CE نیز پشتیبانی می نماید.

کابل توسعه دهنده طول AUX مک دودو مدل CA-0800

اگر در پی خرید یک کابل توسعه دهنده طول AUX باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، مک دودو مدل CA-0800 یکی از برترین انتخاب ها برای شماست. این کابل افزایش طول AUX از لحاظ مقاومتی بسیار تقویت شده تا کاربران در طولانی مدت از آن بهره ببرند. جنس این کابل از نوع کنفی بوده که در برابر آسیب های احتمالی به کابل نظیر کشیدگی، پارگی و قطع شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. بعلاوه سری ها این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک فراوری شده تا دوام آن را در برابر فشار و ضربه افزایش دهد. حدبیشتر طول این کابل به 1.2 متر می رسد و انعطاف پذیری بالایی دارد. بعلاوه انتقال صدا از این محصول به خوبی صورت می گیرد، بنابراین هیچ مسئله ای از این بابت نیز نخواهید داشت. این محصول به لطف سه خطی بودن جک 3.5 میلی مترش، قابلیت اتصال میکروفون را نیز دارد.

کابل افزایش طول HDMI مدل P05

کابل های HDMI به طور معمول مقدار مناسبی دارند، اما اگر به هر علتی احتیاج به افزایش طول این دسته از کابل ها داشتید، کابل افزایش طول HDMI مدل P05، با قیمت و کیفیت مناسبش می تواند احتیاج شما را به سادگی رفع کند. طول این کابل حدبیشتر به نیم متر می رسد و قابلیت پیچ کردن روی دستگاه های صنعتی را نیز دارد. سوکت های این کابل افزایش طول HDMI از پلاستیک PVC فراوری شده اند تا مقاومت آن ها در برابر ضربه و خط وخش بسیار بالا برود. سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده است. ورژن این کابل HDMI از نوع 1.4 بوده و قابلیت پشتیبانی از تصاویر 1080P را دارد، بنابراین بدون هیچ مشکل و افت کیفیتی می توانید از آن استفاده کنید. این کابل HDMI نر و ماده پنل دار مجهز به سوکت های پرسی و مقاوم است.

کابل توسعه دهنده طول 2.0 USB شارک مدل CHIPSET

کابل های توسعه دهنده طول USB، تنوع بسیار زیادی دارد و کابل شارک مدل CHIPSET در این زمینه یکی از باکیفیت ترین هاست. این محصول حدبیشتر 20 متر طول دارد و به کاربر آزادی عمل بیشتری می دهد تا راحت بتواند از دستگاه هوشمند مورد نظر خود استفاده کند. افزایش طول کابل USB ممکن است مسائلی را نظیر کاهش سرعت انتقال داده ها و بعلاوه افت کیفیت سیگنال ها را به همراه داشته باشد، اما کابل شارک مدل CHIPSET به لطف چیپ الکترونیکی که درون آن تعبیه شده، این مسائل را ندارد و حدبیشتر سرعت انتقال اطلاعات در آن به 480 مگابیت بر ثانیه می رسد. این کابل افزایش طول USB 20 متری از سیستم عامل های ویندوز و مک پشتیبانی می نماید و مجهز به نویزگیر نیز است. جنس این کابل از نوع کنفی بوده که در برابر آسیب های احتمالی به کابل نظیر کشیدگی، پارگی و قطع شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. بعلاوه برای محافظت بیشتر، دور آن نیز با روکش پلاستیکی PVC پوشانده شده است. سوکت های این محصول از جنس آلیاژ مس بوده و همین امر نیز موجب شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.

کابل افزایش طول AUX دی-نت مدل DNA-5855

کابل افزایش طول AUX دی-نت مدل DNA-5855، حدبیشتر مقدار ای به طول 10 متر دارد و از جنس پلاستیک سخت فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر کشیدگی و خمیدگی از خود نشان می دهد. این محصول صدا را با بالاترین کیفیت انتقال می دهد و آن را بدون هیچ افت کیفیتی به گوش کاربران می رساند. این کابل افزایش طول هدفون مجهز به سری های آلومینیومی است که دوام طولانی مدت این محصول را تضمین می نماید. دو کانکتور را نیز پوششی از جنس پلاستیک پوشانده تا به این زودی ها خراب نشوند.

کابل توسعه دهنده طول USB 3.0 باسئوس مدل CADKLF-B0G

کابل افزایش طول USB 3.0 مدل CADKLF-B0G، یک محصول فوق العاده بادوام از برند باسئوس است که کیفیت ساخت عالی دارد و طول 1 متری آن، برای استفاده روزمره کاملاً مناسب است. این کابل توسعه دهنده طول که حدود 95 درصد از خریداران، خرید آن را به سایر کاربران خبرنگاران توصیه نموده اند، از الیاف فوق العاده ضخیم و مقاوم فراوری شده که به این زودی ها خراب نمی گردد و در برابر مسائل متداول کابل ها نظیر پارگی، کشیدگی و خم شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. شدت جریانی که این کابل قادر است از خود عبور دهد 2 آمپر است و شما با استفاده از این محصول قادر نخواهید بود بیشتر از این مقدار گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. این کابل باسئوس از یک سو مجهز به کانکتور USB 3.0 و از سوی دیگر دارای پورت USB 3.0 از جنس آلیاژ آلومینیوم است و روی سوکت های آن لایه ای فلزی قرار گرفته که موجب می گردد در اثر ضربه و فشار آسیبی به آن وارد نگردد. این محصول بعلاوه سرعت 450 مگابایت بر ثانیه را به منظور تبادل داده ها، برای کاربران در دسترس قرار می دهد.

کابل توسعه دهنده طول HDMI مدل H-2

کابل توسعه دهنده طول HDMI مدل H-2، مقدار ای حدبیشتر به طول 30 سانتی متری دارد و تصاویر را بدون افت کیفیت برای کاربران به نمایش می گذارد. این محصول از کانکتورهای از جنس طلا بهره می برد که عملکرد آن را در انواع کاربردهای الکتریکی بهبود می بخشد. علاوه بر این، این جنس از کانکتورها در برابر اکسیداسیون یا خوردگی بسیار مقاوم هستند و به طور کلی دوام بسیار بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارند. اطراف کانکتورهای این محصول را ترکیبی از فلز و پلاستیک پوشانده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده است. ورژن این کابل HDMI از نوع 1.4 بوده و قابلیت پشتیبانی از تصاویر 1080P را نیز دارد. این محصول برای جلوگیری از خراب شدن سوکت دستگاه هایی که درگاه های HDMI متغیری دارند، بسیار مناسب است.

کابل توسعه دهنده طول USB-C یوگرین مدل US372-30205

کابل توسعه دهنده طول USB-C یوگرین مدل US372-30205، یک محصول فوق العاده باکیفیت و بادوام است که حدبیشتر طول آن به یک متر می رسد و می توانید روی کیفیت این محصول حساب ویژه ای باز کنید. این کابل افزایش طول USB-C از آلیاژ آلومینیوم فراوری شده و به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که آن را در برابر فشار و کشیدگی بسیار مقاوم نموده است. در قسمت انتهایی سوکت های این کابل توسعه دهنده USB-C، روکشی سیلیکونی قرار گرفته است که از قطع شدن کابل در اثر استفاده زیاد جلوگیری می نماید. این کابل علاوه بر افزایش طول قادر است اطلاعات شما را تا سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد و بعلاوه امکان شارژ دستگاه شما با حدبیشتر توان 100 وات را نیز دارد.

کابل افزایش طول USB 2.0 ونتولینک مدل 007

کابل افزایش طول USB 2.0 ونتولینک مدل 007 از روکش کنفی بسیار بادوام فراوری شده که موجب افزایش مقاومت کابل در برابر کشیده شدن و پارگی می گردد. بعلاوه جنس پلاستیک PVC کانکتورهای این کابل از گرم شدن کابل و به ویژه کانکتورها هنگام شارژ و تبادل اطلاعات جلوگیری می نماید و در نتیجه هیچ آسیبی به دستگاه شما وارد نمی نماید. حدبیشتر مقدار این محصول به 20 متر می رسد که آزادی عمل بسیار خوبی به کاربران می دهد. روی روکش کنفی این کابل، لایه ای مقاوم از پلاستیک پوشانده شده که به این راحتی ها خراب نمی گردد و در برابر مسائل متداول کابل ها نظیر پارگی، کشیدگی و خم شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. این درگاه بعلاوه سرعت 450 مگابایت بر ثانیه را به منظور تبادل اطلاعات، برای کاربران فراهم می نماید.

کابل افزایش طول AUX یسیدو مدل YAU26

یسیدو در حوزه لوازم جانبی محصولات باکیفیتی را فراوری می نماید و کابل افزایش طول AUX مدل YAU26، یکی از برترین آن هاست. این محصول حدبیشتر مقدار 100 سانتی متری دارد و وزن 12 گرمی آن نیز برای حمل و نقل کاملاً مناسب و ایده آل است. کانکتورهای این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم فراوری شده تا در طولانی مدت و در اثر استفاده زیاد دوام بالایی داشته باشد. بعلاوه الیاف پنبه ای و TPE این کابل با روکشی از جنس پلاستیک ضخیم احاطه شده که خاصیت الاستیک پذیری بسیار بالایی به آن بخشیده است. این کابل افزایش طول AUX دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی است و صدا را باکیفیت بسیار خوبی و بدون هیچ نویز و افت شفافیت به گوش کاربران می رساند.

کابل افزایش طول HDMI ایتوک مدل Convertidor

کابل افزایش طول HDMI ایتوک مدل Convertidor یک مبدل حرفه ای و کارآمد است که با انعطاف پذیری بسیار بالا و با سایز کوتاه 10 سانتی متری به شما یاری می نماید تا از زاویه دلخواه کابل HDMI را به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید. کاربران قادر خواهند بود تا از زاویه 20 درجه تا 180 درجه بدون هیچ مسئله ای از این محصول بهره ببرند. این کابل افزایش دهنده طول HDMI حدود 30 گرم وزن دارد و ابعاد آن به 24 در 14 در 108 سانتی متر می رسد. جنس این کابل از پلاستیک سخت و باکیفیت PVC است که مقاومت خوبی در برابر کشیدگی و خم شدگی دارد و در تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل استفاده است. ورژن این کابل HDMI از نوع 1.4 بوده و قابلیت پشتیبانی از تصاویر 1080P را نیز دارد.

کابل توسعه دهنده طول USB مدل BAMA110

کابل توسعه دهنده طول USB مدل BAMA110، گزینه ایده آل برای کاربرانی است که در پی یک کابل افزایش دهنده با حدبیشتر مقدار 15 متری هستند. این محصول از روکش بسیار مقاوم ساخته شده که دچار گره خوردگی نمی گردد و به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. روکش مقاوم این کابل و طراحی منحصر به فرد کانکتور های آن که از دو نوع پلاستیک نرم و سخت برای استحکام حدبیشتری کابل بهره می برد، خیال شما را از بابت دوام طولانی مدت این محصول راحت می نماید. این محصول بعلاوه سرعت انتقال فایل بسیار خوبی دارد و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

سخن پایانی

گاهی اوقات به خاطر محدودیت فضا یا تغییر دکوراسیون و چیدمان تجهیزات، دسترسی به درگاه های پشت کامپیوتر، تلویزیون یا سایر دستگاه ها سخت می گردد. گاهی هم احتیاج است که در فاصله ای بیشتر از حد معمول از وسایل الکترونیکی، به درگاه های مختلف آن ها دسترسی داشته باشیم. اینجاست که پای کابل های افزایش طول به میان می آید. در راهنمای خرید برترین کابل توسعه دهنده طول خبرنگاران به معرفی و آنالیز 16 محصول باکیفیت، بادوام و فوق العاده کاربردی در نوع های مختلف و برند های متفاوت پرداختیم تا اگر به خرید این دسته از محصولات احتیاج پیدا کردید، با توجه به بودجه و هدف خود، ایده آل ترین گزینه را برای خرید در نظر بگیرید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این کابل های افزایش طول موجود در این فهرست ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1529

به "راهنمای خرید کابل افزایش طول؛ برترین ها برای انواع پورت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کابل افزایش طول؛ برترین ها برای انواع پورت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید