دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت نمایند

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/لرستان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: دستگاه های اجرایی تا سرانجام مردادماه مهلت دارند اموال منقول و غیر منقول مازاد خود را اعلام نمایند.

دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت نمایند

ماندگار مرادی فرد امروز بیست و سوم مرداد ماه در شورای اداری لرستان با بیان اینکه دولت املاک زیادی در اختیار دارد، اظهار کرد: از سرانجام سال 94 و اوایل سال 95 دولت به این فکر افتاد که از این اموال به نحو احسن استفاده کند.

وی گفت: در لرستان 8178 متر ملک دولتی ثبت شده و ارزش ریالی این ملک ها 50 هزار میلیارد تومان بوده که این رقم مبلغ بالایی است.

مرادی فرد با اشاره به فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی لرستان و خرج آن در همان دستگاه، گفت: مقرر بوده که دستگاه ها اموال و املاک خود را تا سرانجام خرداد ماه ثبت نمایند و این در حالیست که تا به امروز این امر به خصوص از سوی شهرداری ها عملیاتی نشده که ما در نهایت اعلام کردیم که تا سرانجام مرداد ماه این امر باید صورت گیرد.

مدیرکل امور مالی و دارایی لرستان با اشاره به اینکه در کشور مقرر شده که دستگاه ها اموال و املاک خود را به میزان 40 هزار میلیارد تومان به فروش برسانند، ادامه داد: سهم لرستان از این میزان 1290 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به شناسایی و فروش 21 ملک به ارزش 100 میلیارد تومان از املاک دستگاه های اجرایی لرستان، عنوان کرد: 50 درصد از این میزان صرف اجرای پروژه های عمرانی و 50 درصد دیگر صرف بودجه هزینه ای دستگاه ها می گردد.

مرادی فرد با اشاره به اینکه ثبت اسناد اعلام آمادگی نموده مستندسازی اموال دستگاه های اجرایی استان را انجام دهد، اضافه نمود: در این راستا از دستگاه های اجرایی درخواست داریم اموال منقول و غیر منقول مازاد خود را اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 424

به "دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی اموال منقول و غیرمنقول مازاد را ثبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید