خبرنگاران بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

به گزارش مجله حقوق، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: یکهزار و 350 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی دربازرسی کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه استان از بیست و پنجم اسفند 98 تا ششم فروردین کشف و نابود شد.

خبرنگاران بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

حمیدرضا حسینی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران، ابراز داشت: 18 تیم ثابت و سیار 2 نفره از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان سمنان در 2 نوبت صبح و عصر از مراکز عرضه فرآورده های دامی مانند قصابی ها، مرغ فروشی ها، رستوران ها و فروشگاه های استان با اولویت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به وسیله عوامل ثانویه بازدید می نمایند.

وی بیان نمود: افزایش بازرسی و نظارت از مراکز عرضه فرآورده های دامی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند 98 آغاز شد تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان افزود: 800 بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های دامی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند98 تا ششم فروردین انجام شد و فرآورده های خام دامی غیربهداشتی مانند گوشت قرمز، گوشت سفید و احشام خوراکی مانند جیگر و سنگدان کشف و نابود شد.

وی توضیح داد: هفت پرونده تخلف طی بازرسی ها از مراکز عرضه فرآورده های دامی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین در مراجع قضایی برای رسیدگی تشکیل شده است.

وی یادآور شد: بیشترین تخلف و کشف فرآورده های دامی غیربهداشتی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین مربوط به رستوران های بین راهی، قصابی ها و خودروهای یخچال دار بود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: تامین امنیت غذایی شهروندان در اولویت کاری این اداره کل است و نظارت ها برای تامین امنیت غذایی مردم با جدیت دنبال می گردد.

شهروندان می توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره 1512 به کارشناسان دامپزشکی به منظور آنالیز موضوع اعلام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 176

به "خبرنگاران بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید