حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها شروع گردد

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها شروع گردد، خوشبختانه پیشرفت های علمی در استان مطلوب است، اما نیازمند مهارت افزایی هستیم، در این جهت از مشاوران علمی بهره مند می شویم.

حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها شروع گردد

یاسر پیرعلی 13 دی ماه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه روحیه جهادی از ملزومات پیشبرد اهداف محسوب می گردد، اظهار کرد: در دهه شهید شاهد انجام کارها با این روحیه در بین رزمندگان و مسئولان بودیم، اکنون نیز به همان روحیه و نگاه برای توسعه نیازمند خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از نیازهای چهارمحال و بختیاری بحث اشتغال است، بیان کرد: حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها شروع گردد، خوشبختانه پیشرفت های علمی در استان مطلوب است، اما نیازمند مهارت افزایی هستیم، در این جهت از مشاوران علمی بهره مند می شویم.

وی تاکید نمود: علم باید به سمت فناوری، فراوری و کارآفرینی راهنمایی گردد، در مدیریت تازه تنها در پی اداره دانشگاه نیستیم، بلکه بنا داریم که تحول ایجاد کنیم، انتصابات نیز به همین دلیل انجام می گردد.

پیرعلی با بیان اینکه باید در آینده جایگاه دانشگاه ارتقا پیدا کند، بیان کرد: مسئولان باید در مقابل عملکرد خود جوابگو باشند، دانشگاه باید جامعه محور و شهرک خلاق باشد.

سرپرست دانشگاه شهرکرد توضیح داد: امروز باید املاک دانشگاه درآمدزا باشند تا بتوان از این طریق امورات دانشگاه را پیگیری کرد، امروز برای آبیاری مزارع، باغات و فضای سبز دانشگاه با مشکل روبرو هستیم، برای حل این مشکل نیازمند احداث تصفیه خانه هستیم.

دانشجویان و اساتید عجین کردن علم و جهاد گام بردارند

در ادامه این آئین غلامعلی حیدری- استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: باید با گام های بلند به سمت توسعه، تجهیز و ارتقای علمی دانشگاه ها در استان حرکت کنیم، بعلاوه دانشجویان و اساتید باید در راستای عجین کردن علم و جهاد گام بردارند.

وی تاکید نمود: امروز مهم ترین مطالبه از جامعه دانشگاهی پیوند بین مردم و نظام، پیوند دانشگاه و فناوری، پیوند دانشگاه و علم نوین و پیوند دانشگاه و مدیریت اجرایی در دستور کار است.

در آئین از زحمات سعید کریمی تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1213

به "حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل بیکاری باید از دانشگاه ها شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید