امپراتوری پاییز در این شهرها دیدنی است

به گزارش مجله حقوق، می توان گفت که گردشگری و سفر، تاریخی به قدمت عمر بشر دارد.

از همان زمان که انسان ها آغاز به جابجایی در نقاط مختلف جهان نموده و در پی کشف تازه های این کره خاکی افتادند تقریبا از همان زمان هم گردشگری آغاز شد. به این علت در طول تاریخ سفر یکی از مشغولیت های عمده و تفریح های نوع بشر شد.

امپراتوری پاییز در این شهرها دیدنی است

سفر همواره خاطرات و لذتهای بی شماری برای ما به ارمغان می آورد. همواره برترین خاطرات ما از سفرهای ماست اگر مروری به خاطرات فکری خود بکنیم خواهیم دید که برترین خاطراه ها مربوط به سفرهای ما هستند فرقی نمی نماید سفر دراز باشد یا کوتاه به کشور دیگری باشد یا در کشور خودمان در هر حال هر سفری برای خودش خاطراتی در فکر ما به جا می گذارد و این خاصیت سفر است.در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

سفر به کشورهای مختلف همواره برترین خاطرات را برایمان به ارمغان می آورد. طبیعتا کشورهای زیبا و تماشای در دنیا بسیار زیاد است و همین مساله، انتخاب مقصد را برایمان کمی سخت می نماید.در این مطلب پاییزی می خواهیم شما را در سفری رویایی و مجذوب کننده، به تماشا چند مکان زیبای پاییزی در دنیا ببریم.

دلپذیرترین پاییز دنیا در سرزمین آفتاب تابان

در منطقه کویو (koyo) در کشور زیبای ژاپن یک سنت و آیین فرهنگی هست که به دگرگونی فصل مربوط می گردد. به این ترتیب که در این فصل می توان شاهد شکوفایی درختان گیلاس بود. این بدان معناست که شما در این جا می توانید شاهد بهار در پاییز باشید و چنین مساله ای تقریبا در هیچ جای دنیا سابقه و نمونه ندارد. اگر در فصل پاییز به کشور ژاپن سفر کنی هر جا که پا بگذاری، چه در جنگل چه جاده چه پارک و چه مکانهای عمومی، می بینی که زمین زیر پایت، سراسر از برگهای قرمز و نارنجی و زرد و قهوه ای و حتی سبز پوشیده شده است.

اگر قصد سفر به این کشور را در فصل پاییز دارید به خاطر داشته باشید که برترین جایی که باید دیدار کنید کویو است. در این جا و در هنگام پاییز رنگهای پاییزی امپراتوی کیوتو (Kyoto) را می سازند. این منطقه در جزیره هونشوو (Honshu) واقع شده است. در اینجا رنگها پادشاهی نموده و به وضوح تبدیل به سقفی برای زمین شده اند.

استان اوهایو و راندن در جاده زیبایی های پاییزی

در استان اوهایو در آمریکا جاده ای می گذرد که با این که باریک است اما زیباییهای چشم نوازی دارد. اطراف این جاد مملو از درختان افرا و بلوط است و کمی آن طرف شاخه های ذرت در هوای پاییزی موج می زنند. در جاده Holmes County باید سوار درشکه و اسب شد و زیبایی پاییز را در زیر درختان قرمز و زرد نظاره گر بود و در هنگام خستگی در کنار جاده ایستاد و در مزرعه زیبای ذرت به استراحت پرداخت.

در کشور کانادا و در شهر کبک هم جاده ای به نام Gaspé Peninsula هست که آن هم جاده ای بسیار قشنگ است و در فصل پاییز جلوه خاصی پیدا می نماید. این جاده در هنگام پاییز برگ قرمز درختان افرا را به رخ هر عابری می کشاند که از تماشا این زیبایی حیرت زده می گردد. در کوه های اطراف این جاده سبز (کوه های پارک ملی)، دریاچه ای وجود دارد که در آن انواع نهنگ ها موجود می باشد.

شهر رویایی مسکو در پاییز

بعد از خاتمه دوران امپراتوری های تزار روسیه و تبدیل شدن املاک این خانواده های سلطنتی به پارکها و فضاهای عمومی حالا دیگر روسیه از آن تصویری که در زمانهایی دور به مردم دنیا از خود ارائه می داده خلاص شده و به تدریج تصویر یک شهر رویایی زیبا با پاییزها و زمستان های رویایی را در برابر چشم مردم دنیا قرار داده است. شهر مسکو (Moscow)، کلان شهری در روسیه که در دوران شوروی تصویری کلیشه ای از خود به دنیایان عرضه نموده است. شهری که حالا با طبیعت زیبایش به مقابله با آن تصاویر کلیشه ای پرداخته است. به عنوان مثال به پارک کولومِنسکویه (Kolomenskoye) نگاه کنید که در کنار کاخ سفید و آبی و گنبدی به شکل پیاز، با یک جنگل از درختان سیب نشانه گذاری شده است و پاییزی فوق العاده زیبا را عرضه می نماید.

دره ای در چین که پاییز در آن حکومت می نماید

دره جیوژایگو (Jiuzhaigou) در چین، میزبان بسیاری از گیاهان متنوع و جانوران مختلف می باشد. با آمدن فصل پاییز، رقابتی از زیبایی و رنگ بین برگهای دراماتیک قرمز - نارنجی، رنگین کمان نشسته بر چشم انداز روستای تیبِتَن (Tibetan) و دریاچه زمرّدی کم رنگ که در مرکز این منظره ها واقع شده است شروع می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1277

به "امپراتوری پاییز در این شهرها دیدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امپراتوری پاییز در این شهرها دیدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید