تجلیل از چهار شرکت برتر در زمینه رعایت اصول ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در هرمزگان

به گزارش مجله حقوق، به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی در محیط کار، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مدیران عامل و مسوولان ایمنی چهار شرکت بزرگ تولیدی تقدیر شد.

تجلیل از چهار شرکت برتر در زمینه رعایت اصول ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی در محیط کار، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مدیران عامل و مسوولان ایمنی چهار شرکت بزرگ تولیدی نفت ستاره خلیج فارس ،توزیع نیروی برق، ژیوار توسعه و خدمات دربایی و بندری بتا به جهت رعایت موارد ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سال گذشته ، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این ارتباط با اشاره به این که صیانت از نیروی کار باید اولویت هر بنگاه اقتصادی باشد، گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جامعه و بنگاه تولیدی است و رعایت اصول ایمنی در کارگاهها یک ضرورت است.

هادی ابراهیمی افزود: مسوولان ایمنی نقش مهمی در پیشگیری از حوادث دارند و هر چه نظارتها دقیق تر باشد حوادث ناشی از کار در محیط های کارگری کاهش خواهد داشت.

وی اظهارداشت: واحد بازرسی کار این اداره کل با تغییر رویکرد در این بخش و توسعه آموزش ها، اجتماعی کردن موضوع ایمنی، افزایش کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار و همچنین همراهی مسوولان ایمنی، سبب کاهش حوادث ناشی از کار شده است.

کاهش حوادث ناشی، آموزش کار ایمن به کارگران، رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا از جمله شاخص های انتخاب این شرکت ها اعلام شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 891

به "تجلیل از چهار شرکت برتر در زمینه رعایت اصول ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از چهار شرکت برتر در زمینه رعایت اصول ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید