بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/کرمان یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت با اعتباری معادل 40 میلیارد ریال افتتاح شد و زیر بار ترافیکی نهاده شد .

بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی

مجتبی محمودی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان چهارم آبان ماه در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان راهداری وحمل و نقل کشور و بعلاوه با هدف ایجاد بستر تردد ایمن و راه دسترسی مناسب برای روستای حسین آباد دهدار این پل با 11 دهانه باکسی 2 در 2.5 متر، به طول کلی 27 متر و سطح خاکریزی و آسفالت 2000 متر مربع احداث شده است.

وی هزینه احداث این پل را 40 میلیارد ریال اظهار داشت و اضافه نمود: این پل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و به وسیله معاونت راهداری جنوب کرمان احداث و زیر بار ترافیکی نهاده شد .

محمودی از برطرف مشکل ترد اهالی روستای حسین آباد دهدار که قبلا از بستر رودخانه وارد روستا می شدند اطلاع داد و گفت: با توجه به بسترسازی مناسب در این محل و بالا رفتن سرعت خودروها و وسائل نقلیه بایستی اهالی و رانندگان جوانب احتیاط را برای ورود به جاده اصلی رعایت و با سرعت قانونی رانندگی نمایند.

وی از بهره مندی بیش از 1000 خانوار حسین آباد دهدار از این پروژه راهداری اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1137

به "بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید