تور ارزان فرانسه: برقراری مجدد پروازهای انگلیس و ممنوعیت پروازهای فرانسه

به گزارش مجله حقوق، معاون سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت پروازهای فرانسه و از سرگیری پروازهای انگلستان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشورها اطلاع داد.

تور ارزان فرانسه: برقراری مجدد پروازهای انگلیس و ممنوعیت پروازهای فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ابوالقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، از برقراری مجدد پروازهای مسافری به انگلستان و بالعکس، از چهارشنبه 25 فروردین ماه اطلاع داد. وی با اشاره به بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا در انگلیس توضیح داد:

البته همه محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده برای دیگر کشورهای خارجی درباره پروازهای انگلستان به دقت اجرایی می گردد که می توان به تست PCR، قرنطینه و قوانین مربوطه در این زمینه اشاره نمود.

جلالی بعلاوه با اشاره به وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا، از تعلیق پروازهای مستقیم و غیرمستقیم این کشور تا اطلاع ثانوی اطلاع داد. وی با اشاره به تاثیر شرایط شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی بر انجام پروازهای مسافری، اذعان داشت:

گرچه برخلاف انگلستان مسافر چندانی در فرانسه نداریم، اما اگر در پی ممنوعیت پرواز به این کشور مسئله ای برای ایرانیان مقیم، ساکن یا مسافر در فرانسه به وجود بیاید می توان در شرایط اضطرار مجوز خاص برای برقراری پروازی فوق العاده به این کشور گرفت تا مسافران و هموطنان مان به کشورشان بازگردند که البته اگر مجوز چنین پروازی هم دریافت گردد، قطعا پروتکل های سختگیرانه ای مانند تست مجدد PCR و قرنطینه برای مسافران در نظر گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است که در پی شیوع ویروس کرونا در دنیا طی 14 ماه گذشته، پروازهای مسافری با توجه به اندازه شیوع و توسعه آن برقرار یا ممنوع شده است که با توجه به آخرین اظهارات محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در چند روز گذشته، ممنوعیت پرواز به 39 کشور به همین دلیل وجود دارد که در این بین نام انگلستان نیز دیده می شد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / irinn.ir
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1243

به "تور ارزان فرانسه: برقراری مجدد پروازهای انگلیس و ممنوعیت پروازهای فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: برقراری مجدد پروازهای انگلیس و ممنوعیت پروازهای فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید