بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش سوم

به گزارش مجله حقوق، کشور انگلیس، دارای مقاصد جهانگردی مختلفی است که برای هر جهانگرد و مسافری جالب به نظر می رسند. انگلیس که بخشی از بریتانیا به شمار می رود، کشوری کوچک و تاثیرگذار در طی تاریخ بوده است.

بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش سوم

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه های گردشگری انگلیس را به شما معرفی کنیم.

برترین جاذبه های گردشگری انگلیس - بخش اول

برترین جاذبه های گردشگری انگلیس - بخش دوم

11- پروژه ایدن

Eden Project

پروژه ایدن، مجموعه منحصربه فردی از بیوم های مصنوعی است. این مجموعه شامل طیف شگفت انگیزی از گیاهانی از سرتاسر دنیا است. پروژه ایدن در یک معدن احیا شده در کورنوال قرار گرفته است و مجموعه ای از باغ های گیاه شناسی شگفت انگیزی است که در درون گنبدهای بزرگی قرار گرفته اند. هر کدام از این خانه های گنبدی شکل و تاثیرگذار هزاران گونه گیاه را در محیطی گرمسیری و مدیترانه ای نگه داری می نماید. علاوه بر نمایش زندگی گیاهی، هر ساله، رویدادهای موسیقی و هنری زیادی در این مکان برگزار می گردد. این مکان دارای امکانات رفاهی مختلفی است. فعالیت های ماجراجویانه مختلفی همچون زیپلاین نیز در دسترس هستند.

12- کاتزولدز

The Cotswolds

منطقه زیبای کاتزولدز، محیطی حدود 787 مایل مربع را پوشش می دهد و در داخل خود، بعضی از زیباترین شهرستان های کشور انگلیس را جای داده است. از جمله این شهرستان ها می توان به آکسفوردشایر، ویلتشایر، سامرست، گلوکسترشایر، ورکسترشایر و وارویکشایر اشاره نمود. علاوه بر زیبایی های طبیعی درخشان و جالب توجه، این منطقه بیشتر برای روستاها و شهرهای ظریف خود شناخته می گردد. از جمله مکان های زیبای این منطقه می توان به قلعه کومبی، چیپینگ نورتون و تتبوری اشاره نمود. همچون دیگر منطقه ها کشور انگلیس، کاوش منطقه کاتزولدز با پای پیاده بسیار لذت بخش است. یکی از برترین مسیرها برای گردش در این منطقه، راه کاتزولدز است که حدود صد و دو مایل طول دارد و منظره بی نظیری از دره سورن و ویل آف ایوشام را ارائه می نماید.

13- گالری ملی

The National Gallery

گالری ملی، یکی از جامع ترین مجموعه های نقاشی در سرتاسر دنیا را به نمایش می گذارد. این گالری در شهر لندن قرار گرفته است و دومین موزه پر بازدید در این شهر به شمار می رود. این مجموعه ها که در بخش های جداگانه از نقاشی های سال 1260 میلادی تا 1920 میلادی قرار گرفته اند. در گالری های ایتالیایی، در پی آثاری از فرا آنجلیکو، گیوتو، بلینی، بوتیسلی، کوریگیو، تیتیان، نیتوریتو و ورونیسه بگردید. چندین آثار برجسته از لئوناردو داوینچی در این موزه قرار دارند. در گالری هنری آلمان و هلند نیز آثاری از دورر، ون دیک، فرانس هالز، ورمیر و رمبرندنت قرار گرفته اند. از جمله هنرمندانی از قرن هیجدهم تا سال 1920 میلادی، آثاری از هنرمندانی همچون هوگارث، رینولدز، سارگنت، گینزبوروگ، کانستیبل و ترنر در این گالری قرار دارند.

14- قلعه وارویک

Warwick Castle

اگر در پی آن هستید تا مسافرت خاطره انگیزی همراه با خانواده از کشور انگلیس داشته باشید، پس حتما باید در درون زندگی انگلیسی در دوره قرون وسطی کاوش کنید. از همین رو، می توانید برای انجام این کار، از قلعه وارویک بازدید نمایید. این قلعه در شهر بسیار زیبای وارویک در ریور آوون قرار گرفته است. این قلعه بسیار مجذوب کننده، بر این منظره و تاریخ این منطقه برای بیش از نهصد سال است که سلطه دارد. امروزه از این قلعه در رویدادهایی با تم قرون وسطایی مورد استفاده قرار می گیرد. وارویک، مکان بسیار خوبی برای کاوش در منطقه بسیار زیبای کاتزولدز است. از این قلعه می توان به شهرهای نزدیکی همچون استارفورد و آوون رفت که محل تولد نویسنده مشهور، ویلیام شکسپیر است. شهرهای بزرگی همچون لیورپول و بیرمنگهام نیز در نزدیکی این قلعه قرار دارند.

15- تیت مدرن

Tate Modern

تیت مدرن، نگارخانه هنرهای مدرن در بریتانیا است. تیت مدرن در سال 2016 میلادی، ساختمان ده طبقه تازه خود را افتتاح نمود و همین باعث شد تا حدود شصت درصد فضای بیشتر برای گالری های هنری ایجاد گردد. این مکان، یکی از پر بازیدترین جاذبه های گردشگری در کشور انگلیس به شمار می رود. این مکان امروزه به عنوان یکی از برترین و بزرگترین موزه های هنر مدرن و امروزی شناخته می گردد. تیت مدرن دارای طیف گسترده ای از آثار هنرمندان است از جمله آنها می توان به نقاشی، آثار روی کاغذ، مجسمه، فیلم، نقش آفرینی و دیگر شکل های هنری اشاره نمود. از جمله شناخته شده ترین هنرمندانی که آثار آنها در این موزه قرار گرفته است می توان به پیکاسو، روتهکو، دالی، ماتیسه و مودیگلیانو اشاره نمود. در طبقه منظره این ساختمان، گردشگران و مسافران فرصت آن را دارند تا منظره سیصد و شصت درجه از منظره شهر لندن و رودخانه تایمز داشته باشند. دیگر گالری های تحت نظارت موزه تیت، شامل تیت بریتین، تیت لیورپول و تیت سنت ایوز است.

16- موزه های سلطنتی گرینویچ

Royal Museums Greenwich

گرینویچ، پایگاه شهر لندن از نیروی دریایی سلطنتی است و بزرگترین پارک ها و معماری های تاریخی انگلیس را در خود جای داده است. جدا از کشتی ها و قایق ها که مطمئنا علاقه مندان خود را دارد، گرینویچ، جاذبه های جالب توجه دیگری نیز دارد. یکی از جالب توجه جاذبه ها در این مکان، کشتی کوتی سارک است که از جمله کشتی های تندروی به جای مانده از قرن نوزدهم میلادی است که در تجارت چای بین بریتانیا و چین فعالیت داشته است. این کشتی در سال 1869 میلادی ساخته شده و یکی از برترین و سریع ترین کشتی های دوران خود بوده است. در مرکز بازدید و اکتشاف گرینویچ، گردشگران و مسافران می توانند به کاوش تاریخ پانصد ساله دریانوردی بپردازند. موزه ملی نیروی دریایی، یکی از بزرگترین موزه های نیروی دریایی در دنیا به شمار می رود و نیروی دریایی سلطنتی انگلیس از دوران تودور تا جنگ های ناپلئون را به نمایش می گذارد.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1377

به "بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری انگلیس ، بخش سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید