ایده ها و لوازم مورد احتیاج برای تم تولد پرنسس های دیزنی

به گزارش مجله حقوق، برگزاری تولد برای بچه ها به خصوص با داشتن یک تم خاص از قهرمان ها یا کاراکترهای مورد علاقه فرزندتان می تواند جشن تولد او را به یکی از مجذوب کننده ترین رویدادهای کودکی اش تبدیل کند. در این مسیر مسلما به خرج دادن سلیقه و ساخت چند کاردستی برای پیاده سازی تم مدنظر از آن روش هایی است که می تواند هزینه ها را به شدت کاهش دهد. در این میان ایده هایی برای دکور فضا به سبک پرنسس های دیزنی هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید با چند ایده ساده و کم خرج تم تولد پرنسس مورد علاقه دختر کوچولوی خود را بسازید.

ایده ها و لوازم مورد احتیاج برای تم تولد پرنسس های دیزنی

فهرست محتوا

ایده هایی برای تزئین و دکور فضا با تم تولد پرنسسی

ایده هایی برای تزئین خوراکی ها و کیک با تم تولد

پرنسس کوچولوی خود را آماده جشن کنید

چک فهرست لوازم لازم برای تم تولد پرنسسی

ایده هایی برای تزئین و دکور فضا با تم تولد پرنسسی

خلاقیت به خرج دهید و پس زمینه ای سرگرم کننده را برای مهمانان کوچک خود ترسیم کنید. برای این کار می توانید از پارچه های رنگی، استیکرهای پرنسسی و بادکنک هایی با تم پرنسس مدنظر کودک خود بهره ببرید. به عنوان مثال اگر تم تولد سیندرلا را دارید، بهتر است اغلب چیزهایی که انتخاب می کنید به رنگ آبی باشد.

ساخت قلعه مقوایی برای دکور فضا

اگر از نظر فضا و بودجه مسئله ای ندارید، احتمالا سفارش ساخت یک قلعه بزرگ مقوایی می تواند ایده ی اولیه خوبی برای تزئین فضا باشد. به همین دلیل استفاده از دستورهای آماده برای ساخت قلعه هم می تواند بسیار مجذوب کننده گردد و شما را برای مدتی با ساخت یک کاردستی بزرگ و البته حرفه ای مشغول کند.

تزئین میز غذاخوری بر اساس تم تولد

وقتی مهمانان کوچک شما برای گرفتن عکس با کیک یا خوردن غذای تولد دور میز می نشینند، احتیاج است که محیط با تم تولدی که در نظر گرفته اید در تطابق باشد. برای دکور این بخش می توانید از روکش ها و ظروف تم تولد بهره ببرید. بعلاوه می توانید روی میز را با اکلیل، شرشره یا هر چیز زرق و برق دار دیگری بپوشانید، تا بیشتر فضای جادویی و پرنسسی محیط تداعی گردد.

تژئین فضا با موهای بلند راپانزل یا المان های مخصوص هر پرنسس

یکی از اولین مراحل برای دکور کردن فضا با تم پرنسس مورد علاقه کودک استقاده از المان های همان پرنسس به شکل پوستر و آویز است که می توانید آن ها را روی دیوار، روی میز، پشت صندلی ها یا روی بادکنک ها بچسبانید. به عنوان نمونه اگر کوچولوی شما عاشق راپانزل با موهای بلندش یا هر پرنسس دیگری است می توانید عکس این کاراکتر را به شکل بزرگ از اینترنت دانلود کنید و پرینت بگیرید. یکی از ایده های جالب این است که با چند کلاف نخ بلند زرد رنگ، موهای راپانزل را بسازید و روی سرش بچسبانید. در واقع یکی از ایده های مجذوب کننده و احتمالا راضی کننده برای کودکتان این است که با استفاده از کلاف، موهای راپانزل را ببافید و تا می توانید این کار را ادامه دهید، در چنین حالتی موهای راپانزل در سرتاسر میز تولد و کف اتاق پهن می گردد و به فضا حس و حالی دیگر می دهد!

تزئین اتاق برای پیدا کردن تاج گمشده پرنسس

شکار گنج و استفاده از نقشه برای پیدا کردن آن همواره در مهمانی های تولد مورد توجه بچه ها قرار می گیرد و یکی از برترین ایده های مهمانی با تم تولد پرنسس است که می تواند جشن را حسابی سرگرم کننده کند. البته بخش جالب ماجرا اینجاست که با این کار نه تنها بچه ها را حسابی سرگرم می کنید تا با دوستان خود چای بنوشید، بلکه محیط هم دکور می گردد.

برای این کار کافیست با دایره های بزرگ کف اتاق را تزئین کنید، روی دیوار نقشه مخصوص گنج را پرینت کنید و بچسبانید و کلی نشانه زیبا (مانند گذاشت سرنخ در بادکنک ها، زیر بشقاب های کیک و غیره) برای پیدا کردن گنج بگذارید. به عنوان نمونه برای اینکه تم شاهزاده خانم را حسابی جا بیاندازید، می توانید تاج پرنسس را در جایی مخفی کنید. سپس با یک سری نقشه ساده و معماهای مناسب سن بچه ها، آن ها را به سمت تاج راهنمایی کنید.

ایده هایی برای تزئین خوراکی ها و کیک با تم تولد

مسلما خواندن ترانه تولدت مبارک، بدون کیک صفایی ندارد و برای جشن تولدی با تم پرنسسی، کیک هم باید صورتی و پرنسس معاب باشد. برای این کار کافیست در پی یک کیک ساده با تم رنگ صورتی یا رنگ های پاستلی باشید سپس با استفاده از شمع پرنسسی یا استیکر های قابل فرو رفتن در کیک آن را به راحتی تزئین کنید. البته استفاده از عروسک های فیگور طور برای تزئین کیک هم می تواند ایده خوبی باشد. البته اگر از بابت هزینه ها مسئله ای ندارید، می توانید از یک قنادی با سلیقه، سفارش ساخت کیکی با تم پرنسس مدنظر را دهید. در این میان گفتنی است که کیکی با طرح کتب و افسانه های پریان هم ایده مجذوب کنندهی برای کیک تولد فرزند شماست.

از آنجایی که فضای چنین تولدی سلطنتی است، شاید بد نباشد با خوراکی هایی از مهمان ها پذیرایی کنید که شایسته آن ها است. در این میان ایده پخت و سرو پیتزاهای مینی تاج دار می تواند گزینه ای مجذوب کننده برای خوراکی باشد. بعلاوه کاپ کیک های صورتی و با رنگ های پاستیلی هم خوراکی مجذوب کننده دیگری برای برگزاری تولد با تم پرنسسی است.

ساخت انواع میلک شیک ها و ژله های رنگارنگ هم از جمله دیگر ایده های برای پذیرایی از مهمانان سلطنتی شما است. در حالت کلی سعی کنید خوراکی هایی که خریداری می کنید پر از رنگ و براقیت باشند. اگرچه خرید چیپس و پفک دم دستی ترین گزینه برای پذیرایی است، اما توصیه می کنیم این کار نکنید و با موارد مطرح شده آن هم به میزان مناسب از دوستان کودک خود پذیرایی کنید.

پرنسس کوچولوی خود را آماده جشن کنید

یکی از ایده های مجذوب کننده که هم به دکور کردن فضا یاری می نماید و هم فرزند شما را بسیار راضی می نماید، خرید یک پیراهن پرنسسی زیبا و به رنگ لباس پرنسس مورد علاقه کودکتان است. این ایده همراه با استفاده از یک تاج زیبا که معمولا به شکل پلاستیکی در اغلب فروشگاه ها است، می تواند ایده شما را پر زرق و برق تر کند. بعلاوه شما می توانید به جای کلاه مخصوص تولد تاج های مقرون به صرفه قیمتی سفارش دهید و به این شکل دیگران را هم در حس خوب شاهزاده خانم بودن، سهیم کنید. در کنار این موارد آماده سازی یک فضای تعاملی با یک سری کاردستی نیمه آماده برای اینکه هر کس بتواند تاج مخصوص خود را با انواع جواهرات (انواع دکمه و نگین رنگی) تزئین کند، هم خالی از لطف نیست.

چک فهرست لوازم لازم برای تم تولد پرنسسی

در کنار انواع ایده های جالبی که در این نوشتار برای تزئین محیط به آن ها اشاره کردیم، آنالیز چک فهرست زیر برای تولد هم خالی از لطف نیست. چراکه در کنار یادآوری خرید یک سری لوازم، محبوب ترین گزینه های موجود در سایت خبرنگاران را هم به شما معرفی می کنیم تا تدارک مهمانی تولد برای شما زمان بر و سخت نباشد.

1. ظروف تم تولد

یکی از راحت ترین گزینه ها هم برای دکور میز و هم برای پذیرایی از مهمان های کوچک شما استفاده از ظروف کاغذی با تم تولد پرنسس های دیزنی است. در کنار چنین ظروف ویژه ای یک سری چنگال، قاشق، لیوان و چاقو ایمن هم وجود دارد که آن ها هم با تم پرنسس همراه شده اند. در واقع انتخاب مجموعه هایی از ظروف تم تولد به شکل یک بار مصرف یکی از گزینه های مناسب این دسته از مهمانی ها است، چراکه از قضا قیمت چندان بالایی هم ندارد. با توجه به همین توضیحات در قسمت زیر چند نمونه از مجموعه ظروف یک بار مصرف با تم پرنسسی را معرفی می کنیم.

2. پیراهن پرنسسی و تاج

همانطور که قبلا هم اشاره شد، اجرای تم تولد بدون پوشاندن یک پیراهن پرنسسی پر زرق و برق به تن دختر کوچولوی شما هیچ لطفی ندارد. البته این پراهن حتما باید با یک تاج زیبا همراه گردد، تا شاهدخت به خوبی در بین مهمان ها بدرخشد. انواع پیراهن فانتزی و تاج های مقرون به صرفه برای مهمانی تولد با تم پرنسس های دیزنی در بخش زیر قابل مشاهده است.

3. خرید شمع، بادکنک و ریسه

به منظور تزئین فضا و میز غذاخوری استفاده از انواع رسیه ها و المان های رنگانگ البته از نوع زرقی برقی به شدت توصیه می گردد. بعلاوه یک سری از شمع ها با تم پرنسسی در بازار موجود هستند که برای تزئین کیکی ساده با رنگ های پاستلی انتخابی مجذوب کننده به شمار می روند.

4. کلاه و تاج تولد

یکی دیگر از لوازیمی که حتما برای تم تولد احتیاج است که بخرید، انتخاب کلاه یا تاج برای مهمان ها است. البته اگر تمایل ندارید که به مهمان های کوچکتان تاج هدیه کنید می توانید تعدادی کلا تولد با تم پرنسسی بخرید تا فضای عکس ها را هم مجذوب کننده تر کنید.

5. گیفت و هدیه های مهمان ها

گیفت های مهمان ها را نباید فراموش کنید. علاوه بر بازی ها و خوراکی های مختلف خرید یک سری گیف یا کادوی کوچک به عنوان یادگاری برای مهمان ها از آن چیزی هایی است که خاطره عصری مجذوب کننده را برای دوستان فرزنداتان زنده می نماید. در این میان انتخاب و خرید یک سری پیکسل، اتوماتیک رنگی با تم پرنسس، دفترچه یا استیکرهایی با طرح پرنسس های دیزنی می تواند گزینه ای کم هزینه و مجذوب کننده برای فرزند شما و دوستانش باشد.

منبع: greenvelope

پاسخ به سوالات متدوال

آیا ترتیب دادن تولدی با تم پرنسسی هزینه بر است؟

اگر کمی خلاق و علاقه مند به ساخت یک سری کارهای دستی باشید، برگزاری تولدی با تم پرنسس ها کاری است که با حدودا زیر 500 هزارتومان انجام شدنی است.

آیا خبرنگاران پیراهن پرنسسی و تاج دارد؟

بله؛ شما می توانید انواع پیراهن های پفی و پرنسسی را همراه با تاج هایی مقرون به صرفه قیمت در سایت خبرنگاران پیدا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1502

به "ایده ها و لوازم مورد احتیاج برای تم تولد پرنسس های دیزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده ها و لوازم مورد احتیاج برای تم تولد پرنسس های دیزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید