اهالی برای بهسازی بوستان محله شان آستین بالا زدند

به گزارش مجله حقوق، جمعی از ساکنان منطقه12 با تشکیل یک پویش، سالم سازی فضای بوستان شهید دیالمه را خواستار و خودشان نیز دست به کار شدند.

اهالی برای بهسازی بوستان محله شان آستین بالا زدند

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه12 با قدردانی از روحیه مطالبه گری ساکنان محله شهید دیالمه به دلیل تشکیل خودجوش پویش سالم سازی فضای بوستان شهید دیالمه گفت: به یقین مشارکت شهروندان متعهد و دلسوز در مدیریت شهری، شهرمان را به جایی دلپذیر و رو به پیشرفت تبدیل خواهد کرد و امیدواریم هر روز بیش از گذشته شاهد این حس تعلق و این قبیل مطالبه گری ها باشیم.

امیر یزدی در ادامه به فعالیت های شهرداری منطقه برای سالم سازی و بهسازی این بوستان اشاره و مطرح نمود: به دلیل مطالبه همیشگی اهالی این محله، رسیدگی به شرایط فضای سبز بوستان شهید دیالمه از برنامه های فصلی شهرداری منطقه است.

وی درباره فعالیت هایی که در این طرح به دلیل درخواست های مردمی انجام شد، اضافه کرد: رشد زیاد گیاهان پرچینی در پیرامون این بوستان، به دلیل آبیاری مناسب آنها بوده و هرس آنها هم مطابق برنامه ریزی های هرساله، بنا بود در مهر امسال انجام شود، ولی به دلیل درخواست ها و کسب رضایت اهالی، این اقدام اکنون به انتها رسید.

شهردار قلب طهران به اجرای تمهیدات ترافیکی در این بوستان هم بر اساس درخواست اهالی خبر داد و گفت: بوستان دیالمه در ضلع شرقی خیابان شهید دیالمه قرار گرفته است که دارای چند ورودی است. ورودی های غربی این بوستان با موانع ترافیکی مسدود است و فقط یک ورودی در ضلع شرقی بوستان، به محل تردد موتورسیکلت و وسایل نقلیه تبدیل شده و اسباب نارضایتی اهالی را فراهم کرده بود.

یزدی ادامه داد: پس از بازدیدهای کارشناسی، متوجه شدیم تنها یک وسیله نقلیه به بوستان وارد می شود که متعلق به یک ملک شخصی در ضلع جنوبی بوستان است. این ورودی هم برای رفاه بیشتر اهالی مسدود شد. البته پیش از این کنترل تردد وسایل نقلیه به بوستان انجام می شد و از این پس با کنترل شبانه روزی نگهبان بوستان، ورود هر نوع وسیله نقلیه به داخل بوستان ممنوع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1396

به "اهالی برای بهسازی بوستان محله شان آستین بالا زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی برای بهسازی بوستان محله شان آستین بالا زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید