تور ارزان کانادا: آشنایی با جاذبه های گردشگری، خبر کانادا

به گزارش مجله حقوق، کانادا یکی از وسیع ترین کشورهای دنیا است. این کشور دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است. بخش اعظمی از این کشور را طبیعت بکر و دست نخورده تشکیل داده است. اگر قصد سفر به کانادا و یا مهاجرت به این کشور را دارید، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با بعضی از جاذبه های گردشگری کانادا آشنا شوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان کانادا: آشنایی با جاذبه های گردشگری، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری کانادا

رشته کوه های راکی

یکی از معروف ترین رشته کوه های جهان، رشته کوه های راکی در کانادا هستند. در کوه های راکی برای گردشگران فعالیت های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اسکی، دوچرخه سواری کوهستانی، پیاده روی، بازدید از آبشارها، یخچال های طبیعی، دریاچه ها، غارها و حتی فسیل های حیوانات از جمله این فعالیت های مجذوب نماینده هستند که پیشنهاد می گردد در سفر به کانادا و بازدید از این رشته کوه های زیبا تجربه کنید.

مزارع

کانادا دارای مزارع زیادی است که هر کدام از آن ها دارای شکوفه های زرد زیبایی هستند. این شکوفه ها در برابر آسمان آبی دهکده ها، چشم انداز فوق العاده ای را پیش چشمان شما قرار می دهند. زیباترین خیبان های مونترال

خانه اسکیموها

بخش هایی از کشور کانادا را منطقه ها قطبی تشکیل داده اند؛ پس تعجبی ندارد که با خانه های اسکیمویی روبرو شوید. این خانه ها که به دست انسان و در بعضی نقاط با استفاده از استخوان نهنگ ساخته می شوند، از جاذبه های گردشگری کانادا محسوب می شوند.

آبشار نیاگارا

کمتر کسی است که نام آبشار نیاگارا به گوشش نخورده باشد. این آبشار زیبا یکی از بزرگ ترین و معروف ترین آبشارهای جهان است و هر گردشگری که به کانادا سفر می نماید، حتما سری به آبشار نیاگارا می زند. جاذبه های پنهان کانادا

قصر کازالوما

قصر کازالوما این عمارت بسیار مجلل که به سبک نئوگوتیک ساخته شده است، انگار از کتاب های افسانه ای بیرون آمده است. نام این قصر در زبان اسپانیایی به معنای خانه روی تپه است. قدمت این قصر حدود 100 سال است و شایعه ای مبنی بر وجود ارواح در این قصر وجود دارد. مالکیت قصر کازالوما امروز به دست شهردار تورنتو است. این قصر زیبا و تاریخی علاوه بر یکی از جاذبه های گردشگری معروف کانادا، لوکیشن چندین فیلم سینمایی ازجمله مردان اکسهم بوده است.

شفق های قطبی

شفق های قطبی همواره از پدیده های طبیعی و شگفت انگیز جهان بوده اند و هر کسی آرزو دارد یک بار هم که شده این پدیده زیبا را از نزدیک ببیند. کانادا یکی از برترین کشورها برای دیدنی شفق های قطبی است. این پدیده بسیار زیبا را می توانید در یکی از تورهای کانادا به نام ارورا ببینید. یولونایف، پارک ملی مانچو، یوکون، چرچیل، و داوسون کریک ازجمله مکان هایی هستند که می توانید شفق های قطبی را در آن ها دیدن کنید. گرم ترین شهرهای کانادا

برج سن ان تاور CN Tower

سی ان تاور (CN Tower) برج بلندترین برج تورنتو است. یکی از زیباترین منظره ها شهر را می توانید از بالای این برج مشاهده کنید. در سفر به کانادا می توانید با آسانسور بسیار سریع آن به ارتفاع 342 متری برج بروید و شهر را از سطح شیشه ای زیر پای تان دیدن کنید. در طبقات فوقانی برج که در ارتفاع 305 متری واقع شده است می توانید با طناب بر لبه برج راه بروید. فعالیت های مهیجی که گردشگران می توانند در این برج تجربه نمایند، آن را به یکی از مهیج ترین و البته ترسناک ترین برج های جهان تبدیل نموده است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1147

به "تور ارزان کانادا: آشنایی با جاذبه های گردشگری، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: آشنایی با جاذبه های گردشگری، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید