انتخاب عجیب سپاهان؛ بازیکن مازاد پرسپولیس ، تیم اصفهانی هم پشیمان می گردد؟

به گزارش مجله حقوق، سپاهان با خریدهای پرتعدادش به یکی از باشگاه های پیروز در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده و هر روز نام یک بازیکن تازه در حوالی این تیم به گوش می رسد.

انتخاب عجیب سپاهان؛ بازیکن مازاد پرسپولیس ، تیم اصفهانی هم پشیمان می گردد؟

به گزارش خبرنگاران سپاهان با خریدهای پرتعدادش به یکی از باشگاه های پیروز در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده و هر روز نام یک بازیکن تازه در حوالی این تیم به گوش می رسد. زردپوشان اصفهان در دو، سه روز اخیر، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را به جمع بازیکنان خود اضافه نموده اند و قرارداد هادی محمدی هم در حال نهایی شدن است.

در این بین و در جمع ستاره هایی که سپاهان برای قهرمانی در فصل تازه به آنها رو آورده، تماشای نام احسان پهلوان کمی عجیب به نظر می رسد و شاید خیلی ها تصور نمی کردند کسی که سال گذشته به عنوان بازیکن مازاد، پرسپولیس را ترک کرد در این فصل پیراهن سپاهان را بپوشد.

پهلوان از جمله بازیکنانی بود که یحیی بعد از ناکامی در لیگ بیست ویکم آنها را کنار گذاشت و بدون آنها توانست به قهرمانی در لیگ بیست و دوم برسد. حالا سپاهان که تعداد سال های ناکامی اش به 9سال رسیده، در پروژه ساختن تیمی بزرگ و بی رقیب یکی از خریدهای لیگ فزونی خودش را به این بازیکن اختصاص داده است.

پهلوان فصل گذشته 25بار در لیگ برتر برای فولاد به میدان رفت که 21بار در ترکیب اولیه بود و 4بار هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت. حاصل کار او در 1811دقیقه بازی 3پاس گل و کسب یک پنالتی برای تیمش بوده است. پهلوان که در پست های هافبک هجومی و هافبک سمت چپ بازی می نماید، به طور میانگین در هر بازی 0.9شوت، 1.2پاس کلیدی و 2.8عملکرد دفاعی داشته و دقت پاس هایش هم 79.5درصد بوده که رقم خوبی برای یک هافبک محسوب می شود. اما آمار گل و پاس گل این بازیکن، آمار قابل ملاحظه ای نبوده است.

یک فصل قبل تر، عملکرد پهلوان در ترکیب پرسپولیس حتی از این هم ضعیف تر بوده و او بعد از 17بار حضور در ترکیب اصلی نهایتا فقط 2بار برای تیمش پاس گل داده و حتی یک گل هم نزده بود. در آن فصل که دومین و آخرین فصل حضور پهلوان در پرسپولیس بود، نمره نهایی این بازیکن در سایت متریکا 6.72 بود که رتبه نازل 172 را در میان تمامی بازیکنان لیگ نصیب او کرد. اما فصل گذشته در فولاد، او تا رتبه76 بالا آمد و تقریبا 100 رتبه نسبت به فصل قبل رشد داشت. نمره احسان پهلوان در فصل گذشته 6.99 بود که عنوان ششمین بازیکن برتر فولاد را به او بخشید.

باید دید نمایش های این فصل احسان پهلوان در سپاهان در ادامه سیر صعودی او طی سال اخیر خواهد بود و او در اصفهان از پهلوان فولاد هم پیروز تر عمل می نماید یا اینکه به تنظیمات قبلی اش برمی شود و سپاهان را هم مثل پرسپولیس پشیمان می نماید. شرایط پهلوان در حال حاضر خیلی شبیه شرایط فرشاد احمدزاده است که پرسپولیس او را نخواست و در فولاد و سپاهان احیا شد. آیا فرشاد دیگری در راه است؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1526

به "انتخاب عجیب سپاهان؛ بازیکن مازاد پرسپولیس ، تیم اصفهانی هم پشیمان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب عجیب سپاهان؛ بازیکن مازاد پرسپولیس ، تیم اصفهانی هم پشیمان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید