حمله تند پیروانی به سپاهانی ها، با گلی که زدید تا آخر فصل ساکت باشید

به گزارش مجله حقوق، افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس گفت: مشکوک ترین گل لیگ بیستم را در بازی پیکان و سپاهان دیدیم.

حمله تند پیروانی به سپاهانی ها، با گلی که زدید تا آخر فصل ساکت باشید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گلی که احسان حاج صفی در ملاقات دو تیم پیکان و سپاهان اصفهان زد، صدای پرسپولیسی ها را درآورد و به شدت به آن اعتراض کردند. پرسپولیسی ها معتقدند این گل مشکوک به آفساید می تواند سرنوشت قهرمانی لیگ برتر را تحت تأثیر قرار دهد و ...

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس هم به شدت نسبت به گل تساوی سپاهان اصفهان گله مند است. او در گفت وگوی اختصاصی با خبرورزشی حرف هایی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست:

فکرش را می کردید در اهواز با فولاد خوزستان مساوی کنید؟

به هرحال همه فوتبالی ها می دانند بازی در گرمای تیر ماه در اهواز بسیار سخت است. گرما حدود 50 درجه بود اما بچه های ما واقعا دویدند و زحمت کشیدند منتهای مراتب حرف من چیز دیگریست. من صحبتی راجع به بازی فولاد و پرسپولیس ندارم و می خواهم از دوستان بخواهم اتفاقات ملاقات پیکان و سپاهان اصفهان را آنالیز نمایند.

منظور شما همان گلی است که احسان حاج صفی به ثمر رساند؟

مشکوک ترین گل لیگ بیستم را همه ایران در بازی پیکان و سپاهان دیدند. چرا آفساید اعلام نشد؟!

البته اغلب کارشناسان داوری این گل را آفساید دانستند؟

دست همه درد نکند ولی چه فایده؟ اگر همین گل مشکوک سرنوشت قهرمانی را عوض کرد چی؟ آیا کسی پاسخگو خواهد بود؟ همه دیدند بازیکنان سپاهان 10 متر در آفساید بودند!

10 متر که نه! شاید دو، سه متر؟!

چه فرقی می نماید؟ دو بازیکن سپاهان که در آفساید قرار داشتند روی توپ ارسالی حاج صفی عکس العمل نشان داده و دروازه بان پیکان را دچار تردید کردند. به عبارت بهتر روی توپ آن هم در منطقه آفساید تأثیر مستقیم گذاشتند ولی متأسفانه نه داور دید و نه یاری داور!

بعد از بازی اما صحبت هایی در مورد 5 کارته بودن محمد حسین کنعانی زادگان یا محروم بودن سامان فلاح مدافع پیکان مطرح شد؟

این دوستان فرار به جلو را خوب بلدند اما می خواهم بگویم آقایان! بعد از گلی که در استادیوم شهرقدس زدید دیگر لطفا تا آخر فصل ساکت باشید. دیگر صحبت و مظلوم نمایی نکنید! همه ایران دیدند چه اتفاقی افتاد و مشکوک ترین گل لیگ بیستم در بازی پیکان و سپاهان رقم خورد!

ظاهرا باشگاه شما هم بابت این موضوع شکایت نموده است؟

ما چاره ای نداریم. فقط می توانیم اعتراض کتبی داشته باشیم درحالی که... واقعا متأسفم که یکسری اتفاقات سلسله وار می افتد. بازیکنان سپاهان حالا چرا سکوت نموده اند و حرفی نمی زنند؟ این دوستان که بی علت علیه پرسپولیس صحبت می کردند حالا چرا از گلی که زدند حرف نمی زنند؟

منظور شما محمدرضا خلعتبری و امید نورافکن است که درباره پرسپولیس حرف زدند؟

من نامی نمی آورم ولی الان وجود داشته باشند واقعیت را بگویند. مظلوم نمایی ننمایند و نام پرسپولیس را به هر علتی وسط نکشند. البته اینها تنها نیستند و یکی دیگر از تیم ها هم ...

یکی دیگر از تیم ها چی؟

تحت هرشرایطی به داور حمله می نماید. این تیم ببرد یا ببازد فرقی نمی نماید؛ از داوری همواره طلبکار است.

منظور شما استقلال رقیب سنتی پرسپولیس است؟

من نمی خواهم نامی بیاورم اما شما می بینید هر حرفی می زنند اما نه محروم می شوند و نه کمیته انضباطی یکی از آنها را احضار می نماید. هر روز آسمان را به زمین دوخته و علیه داوری، وزیر و... صحبت می نمایند. فرقی هم نمی نماید پیروز شوند یا شکست بخورند؛ باز طلبکارند.

حالا با همه این تفاسیر باز هم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می دانید؟

یک درصد هم شک نکنید! پرسپولیس راه خودش را می رود و حواسش را به سایر تیم ها معطوف نمی نماید. ما فقط کارخودمان را انجام می دهیم اما امروز باید این حرف ها را می زدم. باید به بعضی ها یادآوری می کردم اشتباهات سهوی داوری به سود کدام تیم یا تیم هاست. می خواستم بگویم دوستان در افکار، رفتار و گفتار خود تجدید نظر نمایند. هروقت خواستید نام پرسپولیس را بیاورید یا از تیم ما حرف بزنید حتما به صحنه گل آفساید به پیکان فکر کنید و دیگر ادامه ندهید، همین!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1013

به "حمله تند پیروانی به سپاهانی ها، با گلی که زدید تا آخر فصل ساکت باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند پیروانی به سپاهانی ها، با گلی که زدید تا آخر فصل ساکت باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید