مربی پیشین پرسپولیس: مازادها اشتباهی بودند

به گزارش مجله حقوق، مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم گفت: خرید های پرسپولیس در نوع خود کم نظیر هستند و به درد هر تیمی که مدعی قهرمانی است می خورند.

مربی پیشین پرسپولیس: مازادها اشتباهی بودند

جابجایی تابستانی فوتبال ایران برای حضور قدرتمند تیم های مدعی در بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی ادامه دارد که باشگاه پرسپولیس با جذب بازیکنانی همانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال ناماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی یکه تازی می نماید.

جواد منافی مربی سابق تیم پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار مهر، با اشاره به خرید های پرسپولیس درباره احتمالات قهرمانی این تیم و بعلاوه تغییرات کادر فنی سرخپوشان صحبت کرد.

خرید ها کم نظیر هستند

مربی پیشین پرسپولیس درباره جذب بازیکنان نام و رسم دار گفت: فکر می کنم پرسپولیس خیلی خوب از گذشته خود درس عبرت گرفت. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس آگاهانه اقدام کرد و با حضور به موقع در جابجایی توانست برترین بازیکنان را جذب کند. خرید های پرسپولیس در نوع خود کم نظیر است و به درد هر تیمی که مدعی قهرمانی است می خورد.

مازاد ها اشتباهی آمده بودند

منافی درباره کنار گذاشتن بازیکنانی که حضورشان در پرسپولیس خیلی کوتاه مدت بود، توضیح داد: خرید های سال گذشته پرسپولیس اصلاً خوب نبود. آن ها واقعاً اشتباهی آمده بودند. برخی از این بازیکنان درکی از شرایط نامی که در آن بازی می نمایند نداشتند و نتوانستند نتیجه درخور هم بگیرند. رفتن آن ها همانند آمدن برخی ستاره ها یاری زیادی به رختکن خواهد نمود.

باید قدردان دستیاران یحیی بود

مربی پیشین پرسپولیس درباره جدایی داود فنایی، حمید مطهری و مظاهر رحیم پور از کادر فنی پرسپولیس تاکید نمود: آن ها زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند. دو قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی برای باشگاه رقم زد که باید قدردان مسئولان فنی تیم بود. برای تک تک آن ها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آقای گل محمدی خیلی زود وظایف دستیاران خود را شناخته و از آن استفاده کند.

قهرمانی پیش فصل مسخره است

منافی درباره سبقت پرسپولیس از سایر رقیبان مدعی قهرمانی در جابجایی گفت: قبول دارم عملکرد باشگاه خیلی خوب بوده است، اما شرایط را بازیکنان تیم در زمین مسابقه معین می نمایند. نباید اینقدر زود از چنین موضوعی صحبت کرد. قهرمانی پیش فصل رقابت ها هیچ اهمیتی ندارد و مسخره است؛ باید در انتها فصل جشن قهرمانی گرفت.

پهلوان حیف شد

وی تنها خروجی غیر قابل قبول پرسپولیس را احسان پهلوان دانست و گفت: او برترین بازیکن پرسپولیس در دو فصل اخیر بود. بازیسازی پهلوان در کنار رفتار حرفه ای که داشت خیلی به درد تیم خورد، اما قدرش را ندانستند. برایم عجیب بود که او به راحتی از پرسپولیس رفت، اما برای جذب سروش رفیعی که دوره ای هم در پرسپولیس بود دوباره کوشش شد و پول زیادی هم قطعاً خرج شده است.

سیدجلال نماد شد

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره خداحافظی سیدجلال حسینی یادآور شد: او نشان داد می تواند تبدیل به نمادی در فوتبال ایران گردد. صبر، استقامت و وفاداری او مثال زدنی است. حسینی حرفه ای زندگی نموده است که می تواند در چنین سن و سالی همچنان جزو برترین ها باشد. سیدجلال باید الگوی جوان های فوتبالیست گردد تا بدانند غیر از پول خیلی مسائل فنی و اخلاقی دیگر هم اهمیت دارد که باید در نظر بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1356

به "مربی پیشین پرسپولیس: مازادها اشتباهی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پیشین پرسپولیس: مازادها اشتباهی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید