اقتباس سینمایی سایبرپانک 2077 ساخته خواهد شد

به گزارش مجله حقوق، بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در حال حاضر سر و صدای زیادی به پا نموده است. به علت اینکه بسته الحاقی این بازی عرضه شده و در کنار آن به روزرسانی شماره 2.0 نیز در دسترس کاربران نهاده شد. این دو مورد تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرد و باعث محبوبیت دوباره سایبرپانک 2077 میان گیمرها شد.

اقتباس سینمایی سایبرپانک 2077 ساخته خواهد شد

از زمان عرضه معین بود که سایبرپانک پتانسیل بسیار زیادی برای ساخت محتوای جانبی دارد. اولین مورد جانبی که از بازی سایبرپانک ساخته شد هم یک انیمه به نام اج رانرز (Edgerunners) بود. این انیمه به برترین نحو از دنیای سایبرپانک استفاده کرد و به حدی تأثیر گذار بود که در به روزرسانی تازه سایبرپانک مقداری از محتوای تازه اج رانرز هم وارد بازی شده است.

حال شرکت سازنده بازی سایبرپانک 2077، سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، اعلام نموده که میخواهد با شرکت انانیموس کانتنت (Anonymous Content) همکاری کند. این همکاری منجر به ساخت یک فیلم لایو اکشن از دنیای بازی سایبرپانک خواهد شد. نکته اصلی اینجاست که هنوز بازیگران و داستان این فیلم معین نشده و تنها در حد ایده مطرح شده است.

در حال حاضر این فیلم در مراحل ابتدایی ساخت قرار گرفته است. با این حال بسیاری از افراد شرکت انانیموس کانتنت در حال کار روی این فیلم بوده و شرکت نیز همچنان در پی استخدام افراد بیشتر است. نکته اصلی اینجاست که شرکت سی دی پراجکت رد نیز یک نظارت کامل به این فیلم خواهد داشت تا هواداران از فیلم سایبرپانک استقبال بکنند.

شرکت انانیموس کانتنت سابقه خوبی در ساخت فیلم و سریال دارد. از کارهای دیگر آن می توان به سریال مستر ربات (Mr. Robot) و کارآگاه واقعی (True Detective) اشاره نمود. در حال حاضر نیز این شرکت در حال کار روی چند سریال دیگر است. حال اینکه تصمیم گرفته با سی دی پراجکت رد همکاری کند، به این معنا است که ما باید برای مدت زیادی منتظر عرضه فیلم سایبرپانک بمانیم.

سی دی پراجکت رد اعلام نموده که به زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر خواهد نمود. بازی سایبرپانک از بازیگران مهمی در داستان خود استفاده کرد. در نتیجه منطقی است که این بازیگران در فیلم هم حضور داشته باشند. برای مثال حضور کیانو ریوز (Keanu Reeves) می تواند به راحتی افراد غیرگیمر را نیز به تماشا این فیلم ترغیب کند.

یکی از چالش های شرکت سازنده این فیلم دنیای بازی سایبرپانک است. برخلاف تصور دنیای سایبرپانک با دنیای فیلم های آینده محور تفاوت زیادی دارد و در نتیجه شرکت سازنده باید تمام کوشش خود را بکند تا این فیلم با فیلم های دیگر یکسان نباشد. البته از لحاظ داستانی سایبرپانک 2077 پتانسیل بسیار خوبی داشته و امیدواریم که شرکت سازنده نیز به برترین نحو از این موضوع استفاده کند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1402 بروزرسانی: 22 مهر 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1553

به "اقتباس سینمایی سایبرپانک 2077 ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتباس سینمایی سایبرپانک 2077 ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید