هر آنچه درباره فیلم گرگ نوجوان می دانیم

به گزارش مجله حقوق، ماه سپتامبر سال 2021 اعلام شد که به احتمال زیاد فیلمی بر اساس سریال گرگ نوجوان شبکه ام تی وی ساخته خواهد شد؛ خبری که هواداران سریال را بسیار هیجان زده کرد. اگرچه این سریال نوجوان پسند سال 2017 به خاتمه رسید، اما پارامونت پلاس قراردادی چند ساله را با جف دیویس، خالق گرگ نوجوان امضا کرد تا روی ادامه این داستان کار کند.

هر آنچه درباره فیلم گرگ نوجوان می دانیم

فیلم گرگ نوجوان چه تاریخی اکران می گردد؟

فیلم گرگ نوجوان قرار است در 26 ژانویه 2023 در پارامونت پلاس به نمایش دربیاید. فیلم برداری این فیلم از 21 مارس تا 13 می 2022 انجام شد و این بدان معنی است که این فیلم در مرحله پس از فراوری قرار گرفته است.

آیا تا به امروز تریلری از فیلم گرگ نوجوان منتشر شده؟

اگرچه هنوز تریلر کاملی برای این فیلم منتشر نشده، تایلر پوزی، تایلر هوچلین و جف دیویس در کامیک کن سن دیگو تیزری از این فیلم را به نمایش گذاشتند. در این تیزر می توان دید که اسکات مک کال و دوستانش به جوانانی تبدیل شده اند که آماده مبارزه با موجوداتی هستند که در هنگام کامل شدن ماه تغییر شکل می دهند.

گرچه این کلیپ یک دقیقه هم طول نمی کشد، اما بسیاری از جزئیات هیجان انگیز فیلم را به ما نشان می دهد. به علاوه تصاویر بیشتری از فیلم در 7 اکتبر 2022 در کامیک کن نیویورک منتشر شد و تاریخ اکرانش هم در همان روز اعلام شد.

از داستان فیلم چه می دانیم؟

قطعا ما در حال حاضر چیز زیادی از داستان این فیلم نمی دانیم و برای تعریف داستان فیلم به زمان بیشتری احتیاج داریم، اما چیزی که می دانیم این است که داستان فیلم در بیکن هیلز اتفاق می افتد و اتفاقات آن به دوره ای بعد از خاتمه یافتن اتفاقات سریال بازمی گردند. بر اساس آنچه که پارامونت پلاس عنوان نموده، بعضی موجودات فرا طبیعی سریال گرگ نوجوان در این فیلم هم حضور خواهند داشت که عبارت اند از بانشی، سگ جهنمی، ورکایوت ها و کیتسون ها.

به علاوه ما شاهد حضور تغییر شکل دهنده ها، اسکات و نوچه هایش خواهیم بود که با بزرگ ترین دشمنشان یعنی نوگیتسون، روبرو خواهند شد. اگرچه قهرمان و گروه دوستانش موضوع اصلی داستان را به خود اختصاص داده اند، اما فیلم گرگ نوجوان قرار است داستان یک گرگ تازه کار را هم دنبال کند که گویا تا به امروز در سریال حضور نداشته است.

کدام بازیگران سریال گرگ نوجوان در فیلم حضور خواهند داشت؟

تایلر پوزی، هالند رودن، شلی هنیگ، کریستال رید، اورنی آدامز، لیندن اشبی، جی آر بورن، ست گیلیام، کالتن هاینز، رایان کلی، ملیسا پونزیو، دیلان اسپریبری، تایلر هوچلین، کالین رامبو، یان بوهن و روسکو قرار است در این فیلم هم به ایفای نقش بپردازند. حضور کریستال رید، بازیگر نقش آلیسون آرجنت که از فصل اول تا سوم در سریال حضور داشت، برای هواداران بسیار هیجان انگیز خواهد بود. با توجه به اینکه این کاراکتر در خاتمه فصل سوم کشته شد زنده شدن او و بازگشتش می تواند تاثیر زیادی بر فیلم و نحوه برخورد این گروه با دشمنانشان داشته باشد. به علاوه او وسایل تیراندازی با کمان را هم همراه خود دارد، پس قطعا یک روح نیست. جف دیویس در رابطه با بازگشت رید گفته است که

رید نقش کوتاهی را در فیلم بر عهده نخواهد داشت بلکه بخش بزرگی از فیلم خواهد بود و من فکر می کنم تماشای او در حالی که از یک ماشین در حال سوختن دور می گردد و تیر و کمانش را بر پشتش گذاشته می تواند بسیار دل چسب باشد. در کل نمی خواهم زیاد شرح بدهم اما او در این فیلم کارهای خارق العاده زیادی انجام خواهد داد.

دو بازیگر دیگری که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند کالتن هاینز و رایان کلی هستند که کاراکترهایشان در قسمت های خاتمهی سریال چندان حضور پررنگی نداشتند و از این جهت حضورشان در فیلم جالب به نظر می رسد. تایلر هوچلین گفته که مدت کوتاهی قبل از آغاز مراحل فیلم برداری با خبر شده که قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. هوچلین علاوه بر بازی در نقش درک، تهیه کننده فیلم گرگ نوجوان نیز هست.

البته، ممکن است تعجب کنید که چرا نام بعضی از بازیگران بزرگ سریال ذکر نشده است. با وجود اینکه استایلز استیلینسکی یکی از شخصیت های اصلی سریال بود، گویا قرار نیست جایی در این فیلم داشته باشد. این بازیگر گفته که واقعا به خاطر فرصتی که دست اندرکاران سریال در اختیارش گذاشتند ممنون است اما دیگر تمایلی ندارد که در فیلمی که با اقتباس از سریال ساخته خواهد شد بازی کند.

بازیگران تازه فیلم گرگ نوجوان

همان طور که قبلا ذکر شد، یک کاراکتر جوان در این فیلم حضور خواهد داشت که گویا قرار است جانشین اسکات گردد. نام او الی هیل است و وینس ماتیس به ایفای نقشش خواهد پرداخت. الی کسی نیست جز پسر 15 ساله درک. یکی دیگر از بازیگرانی که قرار است به فیلم بپیوندد، امی لین ورکمن است که نقش هیکاری ژانگ را بازی خواهد نمود. اگرچه هنوز معلوم نیست که او قرار است جزو گروه اشرار باشد یا به گروه قهرمانان داستان بپیوندد.

آیا در آینده شاهد ساخت فیلم های بیشتری بر اساس این سریال خواهیم بود؟

هنوز این موضوع تایید نشده که قرار است دنباله ای برای فیلم گرگ نوجوان ساخته گردد یا خیر اما دیویس گفته که بحث های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

این فیلم نامه نویس و تهیه کننده اجرایی هم اکنون در پارامونت پلاس بر روی یک پروژه ماوراء طبیعی دیگر تحت عنوان ولف پک کار می نماید. هر چند به نظر نمی رسد که این سریال به سریال گرگ نوجوان ربطی داشته باشد، اما گویا اسپین آفی برای همین سریال است، بنابراین بهتر است بعد از تماشای فیلم گرگ نوجوان، به فکر تماشای این سریال هم باشید.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1410

به "هر آنچه درباره فیلم گرگ نوجوان می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم گرگ نوجوان می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید