افزایش امنیت وب سایت با خرید سرور اختصاصی

به گزارش مجله حقوق، امنیت همیشه یکی از دغدغه هایی بوده که ذهن صاحبان کسب و کار های عظیم و کوچک و نیز مدیران وب سایت های زیادی را درگیر نموده است. از این رو، باید اقدامات لازم را در پیش گرفت تا امنیت افزایش یافته و توان سایت بالاتر برود؛ زیرا که هر لحظه ممکن است اطلاعات شخصی و اقتصادی افراد و یا وب سایت مورد تهاجم و حمله های سایبری قرار گیرند. اصلی ترین این اقدامات افزایش امنیت سرور اختصاصی و هاست مربوط به آن و وب سایت می باشد.

افزایش امنیت وب سایت با خرید سرور اختصاصی

انتخاب مناسب برای کسب و کار ها

کسب و کار هایی که از انگیزه بالایی برخوردار هستند از جدید ترین سرور های اختصاصی بهره می برند تا نهایت استفاده را از سخت افزار ها و نرم افزار های پیشرفته که دارای حافظه بهبود یافته، پردازنده های سریع تر و ویژگی های چند منظوره می باشند ببرند و همچنین یک dedicated server با امنیت بسیار بالا برای کسب و کار خود در اختیار داشته باشند.

سود خود را با سرور های اختصاصی ایمن شده به حداکثر برسانید

سرور های اختصاصی امکانات ویژه ای دارند که برای رشد و گسترش کسب و کار ها و با تمرکز بر روی تکنولوژی های نوین و روز دنیا تعبیه شده اند. این امکانات سودمندی و راندمان سرور های اختصاصی و سایت شما را تا حد زیادی بالا می برد و موجب آسودگی خاطر شما می گردد. با سرور های اختصاصی می توانید اطمینان حاصل کنید که سرور ها با پردازنده های حافظه پر سرعت و توانایی مدیریت دقیق و هوشمندانه فضای دیسکی که دارند، همیشه و در هر زمانی دارای نسخه بک آپ هستند. این نسخه بک آپ، همیشه، بروز رسانی می گردد و احتیاجی نیست که شما نگران از دست رفتن اطلاعات و داده های خود باشید.

ویژگی های سرور اختصاصی

همچنین فایروال مدیریت شده و دارا بودن وی پی ان از دیگر خصوصیات این سرور ها است. سرور های اختصاصی از بهترین نرم افزار ها بهره می گیرد که با آخرین نسخه های سیستم های عاملی از جمله ویندوز، لینوکس و همچنین تکنولوژی SQL سازگاری دارد. علاوه بر آن قابلیت کنترل بر تمامی بخش های سرور را دارید و می توانید تمامی تنظیمات وب سایت را به دلخواه خود و مطابق میل خود به سادگی تغییر دهید. تمام فرآیند های سرور اختصاصی به گونه ای بهینه سازی شده است که بهترین سرعت را در بارگیری و دسته بندی داشته باشد.

سرور های اختصاصی ایمن

این سرور ها در واقع یک برنامه کامل و همه جانبه برای اداره کردن کسب و کار و تمام سیستم آی تی شما به بهترین و سود آور ترین شکل ممکن می باشد. با خرید یا اجاره سرور اختصاصی در حقیقت یک پلتفورم جامع و کاملا آماده است که در بهبود عملکرد و کارآمدی سیستم هاست شما در تمام وب سایت های شما تخصص دارد.

سیستم آماده آینده

سرور های اختصاصی به طور کلی حضور شما در دنیای آنلاین را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را برای بهره گیری هرچه بیشتر و بهتر از آینده روشن اینترنت اصلاح می نماید. کیفیت بالای این سرور ها اعم از عملیات های با سرعت بالا و برنامه های اختصاصی، به سادگی امکان رشد و پیشرفت کسب و کار شما را فراهم می آورد.

قدرت امنیتی بالا

تقریبا تمام کسب و کار ها در قرن بیست و یکم به افزایش روز افزون درآمد تمایل دارند و در صدد کسب سود بیشتر از کار خود می باشند. همچنین این کسب و کار ها احتیاجمند یک سیستم امنیتی قدرتمند برای مقابله با مسائل احتمالی هستند. تمامی سیستم ها و فرآیند هایی که از تکنیک سرور مدیریت شده بهره می برند، دارای پروتکل های امنیتی فوق پیشرفته هستند.

تعامل با مشتریان

شرکت های ارائه دهنده سرویس میزبانی، با ارائه دادن یک سرور اختصاصی به کاربران خود آن ها را در امر مدیریت سهیم می نمایند. کسب و کار ها با سرور های اختصاصی می توانند به راحتی تمام جستار ها را بهبود ببخشند و فرآیند های کسب و کار را برای بهترین عملکرد بهینه سازی نمایند. با انجام این کار شما می توانید با سهولت تنظیمات سرور خود را بسته به شرایط و احتیاج های خود و کسب و کارتان در هر زمانی تغییر دهید و آن ها را اصلاح کنید.

سرور های اختصاصی موجب تامین احتیاج های کسب و کار شما می شوند

امنیت پیشرفته به عنوان بالا ترین احتیاج و اولویت در هر کسب و کار دیده می گردد که با سرور های اختصاصی به سادگی قابل تامین می باشد. سرور اختصاصی یه سادگی، داشتن اطلاعات و داده های ایمن را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد. شما می توانید امور پیچیده و سخت کسب و کار خود را از طریق امنیت بهینه سازی شده سرور های اختصاصی برای برخورداری از محفاظت اصولی و ماهرانه این سرور مدیریت کنید.

افزایش چشمگیر کارایی و بهبود عملکرد

با اختصاص دادن منابع بیشتر به احتیاج های کسب و کار شما، عملکرد سرور نیز به مراتب بهتر خواهد بود. بهبود قدرت پردازش و افزایش ظرفیت به این معنی می باشد که وب سایت شما قادر است با سرعت بیشتری در مرورگر های افراد بارگیری بگردد. که به طور مستقیم موجب بهتر شدن تعامل کاربر ها، بالا رفتن نرخ تبدیل و افزایش اولویت وب سایت در رتبه بندی موتور های جستجو می گردد. اضافه بر این، هر فرآیندی که بر روی سرور اجرا می کنید نیز تحت تاثیر قرار گرفته و سریع تر اجرا می گردد و در نتیجه تأثیر کمتری بر روی سایر عملیات ها دارد. بر فرض مثال، وب سایت شما، حتی هنگامی که شما فایل های حجیم خود را پشت سر می گذارید و یا حجم زیادی از ایمیل ها را ارسال می کنید، آرام و با سرعت پایین اجرا نخواهد شد.

محیط شخصی و ایمن

در سرور های اختصاصی، دسترسی، به صورت کاملا انحصاری در اختیار مشترکین قرار می گیرد. یعنی هر سرور تنها به یک نفر اختصاص دارد و از داشتن سایت های شریک و همسایه بر روی سرور مورد استفاده شما خبری نیست؛ بنابراین، امنیت سرور تامین می گردد. همچنین، از آن جایی که dedicated سرور به طور اشتراکی با دیگر کاربران استفاده نمی گردد، نگرانی از بابت محتوای مخرب، بد افزار ها و یا هرزنامه ها وجود نخواهد داشت.

امنیت و یاری فنی

از آن جایی که شما تنها کسی می باشید که به سرور اختصاصی دسترسی دارد، قادر هستید از سطح بالای امنیت موجود در آن لذت ببرید. هر سرور اختصاصی آدرس آی پی منحصر به فردی را به منظور حریم شخصی و امنیت بیشتر و بهتر در اختیارتان قرار می دهد و قادر است سطح بالایی از محافظت را در مقابل بد افزارها و سایر موارد مخرب و مهاجم ایجاد کند. افزون بر این، چنین سرور هایی می توانند از لحاظ فنی، پشتیبانی در اختیار شما قرار دهند. شما همچنین مجاز هستید از صفحه کنترل پیشرفته موجود بهره ببرید. این صفحه کنترل در واقع، دسترسی به امکانات سرور را آسان تر نموده و موجب می گردد مدیریت سایت ساده تر گردد.

جمع بندی و نکات نهایی

سرور اختصاصی ایمن یک روش مقرون به صرفه و کم هزینه برای ارتقاء به یک میزبانی مطمئن و امن برای وب سایت شما به شمار می رود. این سرور ها ویژگی های بسیاری دارند از جمله آن ها می توان به داشتن منابع بیشتر، افزایش توسعه پذیری، انعطاف پذیری و کنترل و تسلط بیشتر اشاره داشت. همچنین علاوه بر این خصوصیات و سرویس های مدیریت شده، پشتیبانی و یاری فنی نیز به شما ارائه می دهد. امنیتی و کیفیتی که با خرید سرور اختصاصی ایمن به دست می آورید، یک گزینه ایده آل برای کسب و کار های کوچک و متوسط در حال رشد است که در جست و جوی بهبود توانایی های بخش فناوری اطلاعات خود می باشند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی می گوید هم ارائه دهنده های سرویس های اینترنت ماهواره ای و هم مصرف نمایندگان و کاربرانی که می خواهند به آن دسترسی داشته باشند؛ باید مجوزهای لازم…

معمولا مودم های رومیزی 4G دارای آنتن خارجی هستند یا از سوکت هایی برای نصب آنتن خارجی بهره می برند. مودم های همراه و جیبی؛ همان طور که از نامشان…

وزیر ارتباطات در اکانت اینستاگرامی خود خبر از هدیه بسته اینترنت 60 گیگابایتی به دانشجویان و طلاب داد. محمدجواد آذری جهرمی، گفت: با توجه به…

ساترا سامانه ای برای ثبت تخلفات اپراتورهای موبایل در ترافیک اینترنت راه اندازی کرد. چند روز پیش، خبر ارسال نامه سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر…

خوش بختانه، پس از نزدیک به یک سال کمبود محصول و برند در بازار شبکه ایران، این روزها شاهد حضور انواع مودم ها و برندها در فروشگاه ها…

روش های مختلفی برای اتصال لپ تاپ به اینترنت وجود دارد. اگر در خانه یک مودم و اینترنت ADSL یا VDSL داشته باشید؛ می توانید لپ تاپ را با…

در صورتی که بخواهید به جامانده بسته اینترنت ایرانسل خود را مشاهده کنید؛ روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مطلب به 4 روش اصلی…

اینترنت ماهواره ای استارلینک وارد فاز جدیدی شده و عموم مردم در سراسر دنیا می توانند سرویس اینترنت اسپیس ایکس را پیش خرید نمایند. برای پیش خرید اینترنت استارلینک باید…

منبع: شبکه چی
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 744

به "افزایش امنیت وب سایت با خرید سرور اختصاصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش امنیت وب سایت با خرید سرور اختصاصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید