اعتبارات مقابله با کرونا در بین استان ها نامتقارن توزیع شده است

به گزارش مجله حقوق، نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس توزیع اعتبارات وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا را نامتقارن توصیف کرد و گفت: بعضی استان ها 400 میلیارد و بعضی 15 میلیارد تومان دریافت نموده اند.

اعتبارات مقابله با کرونا در بین استان ها نامتقارن توزیع شده است

به گزارش خبرنگاران، سید محمد پاکمهر صبح امروز در ستاد مبارزه با کرونا خراسان شاقتصادی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: در بیماری کرونا نخستین قدم شناسایی این ویروس است و بعد باید اقدامات مقابله ای انجام گردد اما مشکل ما همین شناخت است به طوری که بر خلاف اعتقادها شیوع کرونا در تابستان بیشتر شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شاقتصادی ادامه داد: اکنون در مرز تحقیقات هستیم و باید راه حل بهداشت محور و درمان محور را همزمان پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه آینده کرونا معین نیست اضافه نمود: برای فرسایشی شدن بیماری کرونا و خستگی نیروهای مراکز درمانی باید چاره اندیشی گردد که جذب نیروی تازه نفس و تبدیل شرایط کادر فعلی می تواند گزینه های مناسبی به شمار آید.

پاکمهر با اشاره به شرایط نامطلوب کرونا در خراسان شاقتصادی گفت: حاشیه شهرها یکی از نقاط پرخطر استان است زیرا مسائل اقتصادی باعث می گردد این گروه ها اقدام به تهیه ماسک نکنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: چطور باید توقع داشته باشیم فردی در یک خانواده چند نفره که خانه 60 متری دارد، خود را قرنطینه کند؟

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستان های خراسان شاقتصادی اضافه نمود: باید از بین تجهیزاتی که از سوی سازمان بهداشت جهانی به ایران فرستاده شده، 4 دستگاه های سی تی اسکن به خراسان شاقتصادی داده گردد.

پاکمهر شاخص توزیع اعتبارات وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا را نامتقارن توصیف کرد و گفت: بعضی استان ها در این حوزه 400 میلیارد تومان دریافت نموده اند اما سهم خراسان شاقتصادی 15 میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 393

به "اعتبارات مقابله با کرونا در بین استان ها نامتقارن توزیع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات مقابله با کرونا در بین استان ها نامتقارن توزیع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید