ارائه خدمات رایگان پزشکی به معلولان

به گزارش مجله حقوق، همزمان با هفته معلولان خدمات سلامت محور رایگان به افراد دارای معلولیت در درمانگاه های منطقه 19 ارائه می شود.

ارائه خدمات رایگان پزشکی به معلولان

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 19 با اعلام این خبر و اشاره به اینکه شعار این هفته همیشه در کنارتان هستیم است، گفت: بیش از 170 فرد دارای معلولیت در سامانه ثبت شده اند که برای بهره مندی از خدمات سلامت محور می توانند تا 18 آذر با دریافت معرفی نامه به درمانگاه های تحت پوشش شرکت شهر سالم این منطقه مراجعه کنند.

تورج فرهادی با بیان اینکه به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان و لزوم رعایت حقوق افراد دارای معلولیت کارگاه هایی در این زمینه در 13 سرای محله با حضور کارشناس برگزار می شود، افزود: با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس استثنایی گروه نمایشی همراه با جشن، روز چهارشنبه 16 آذر در مدرسه استثنایی پسرانه مهرطلبان برگزار خواهدشد. همچنین به مناسبت این هفته، ویژه برنامه شاد قصه گویی، نمایش، فیلم، کاردستی، نقاشی، مسابقه و... هم تدارک دیده شده است.

او با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت از ظرفیت های مطلوبی در عرصه های مختلف برخوردار هستند ادامه داد: باید به این موضوع توجه کرد که این افراد با وجود محدودیت ها چه توانایی های دارند تا زمینه مشارکت اجتماعی آنها را فراهم کنیم. به همین منظور دستاوردهای هنری، فرهنگی آنها نیز در قالب نمایشگاه در معرض دید قرار می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1430

به "ارائه خدمات رایگان پزشکی به معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات رایگان پزشکی به معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید