اجرای دو فاز عملیاتی به وسیله بنیاد مستضعفان در موزه تخصصی آینه و روشنایی یزد

به گزارش مجله حقوق، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، اجرای دو فاز عملیاتی به وسیله بنیاد مستضعفان در موزه تخصصی آینه و روشنایی یزد صورت می گیرد.

اجرای دو فاز عملیاتی به وسیله بنیاد مستضعفان در موزه تخصصی آینه و روشنایی یزد

سیدمصطفی فاطمی از حمایت بنیاد مستضعفان در پی سفر رئیس این بنیاد به یزد اطلاع داد و گفت: پرویز فتاح در سفر خود به یزد و بازدید از مجموعه موزه تخصصی قصر و آینه قرار شد تا با اعتباری 20 میلیارد تومانی این موزه را که از متعلق به این نهاد است، بازسازی و به استانداردهای بالایی برساند.

وی با بیان اینکه فاز اول و دوم حمایت های بنیاد شامل بازسازی و سپس ایجاد ساختمانی در مجاورت این بنای تاریخی و در زمین مجاور متعلق به همین ملک است، توضیح داد: قرار است در مجاورت این بنای تاریخی در فاز دوم بخش جدیدی الحاق گردد که موزه ای مدرن و تکمیل کننده این موزه خواهد بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه بخشی از اموال بنیاد مستعضعفان هم به این موزه در روزهای آینده افزوده خواهد شد، گفت: قرار شد تا بخشی از آینه های تخصصی گنجینه بنیاد هم به این موزه افزوده گردد و اموال میراث فرهنگی هم در این مجموعه حفظ خواهد شد.

فاطمی از نگاه حمایتی بنیاد مستضعفان نسبت به گردشگری و میراث فرهنگی یزد یاد کرد و گفت: با توجه به تنوع و گستردگی فعالیت های بنیاد، امیدوار هستیم که این همکاری و نگاه ستودنی در یزد خصوصا در توسعه گردشگری موثر و مداوم باشد.

لازم به ذکر است که طی سه سال گذشته به دلیل بدهی میراث فرهنگی به بنیاد، این موزه به وسیله این نهاد پلمب شده بود، اما امروز شاهد همکاری و برنامه های توسعه ای بنیاد برای این مجموعه هستیم.

منبع: همگردی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1074

به "اجرای دو فاز عملیاتی به وسیله بنیاد مستضعفان در موزه تخصصی آینه و روشنایی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دو فاز عملیاتی به وسیله بنیاد مستضعفان در موزه تخصصی آینه و روشنایی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید