شروع فراوری آزمایشی آریسان 2 در ایران خودرو خراسان

به گزارش مجله حقوق، مدیر پروژه فراوری وانت آریسان 2 در ایران خودرو خراسان، از شروع مرحله فراوری آزمایشی 30 دستگاه از این محصول از هفته اول آبان ماه اطلاع داد.

شروع فراوری آزمایشی آریسان 2 در ایران خودرو خراسان

به گزارش ایکوپرس، محمود شهابی مقدم گفت: جیگ ها، فیکسچر ها و گان ها، انجام تست مخرب و غیر مخرب، میزان گیری دقیق سه بعدی و تطبیق ابعاد بدنه خودرو با نقشه اصلی در سالن بدنه سازی، آزمون رنگ پذیری خودرو و تنظیم ربات های پاشش برای رنگ آمیزی بدنه آریسان در سالن رنگ و در نهایت مونتاژپذیری قطعات و فراوری نهایی خودرو در سالن مونتاژ از مهم ترین اقدامات مرحله فراوری آزمایشی در سالن های فراوریی شرکت ایران خودرو خراسان است.

وی اظهار کرد: در تمام مراحل فرآیند فراوری آزمایشی، علاوه بر برطرف ایرادات احتمالی و تنظیم پارامتر های تجهیزات خطوط فراوری، مسایل ارگونومی اپراتور ها که از اهمیت بسزایی برخوردار است مورد توجه قرار می گیرد و در صورت احتیاج نسبت به اصلاح فرآیند های فراوری اقدام لازم صورت می پذیرد.

مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان اضافه کرد: آخرین خودرو های فراوریی در این مرحله برای انجام آزمون های کیفی به مراجع ذی ربط تحویل و پس از اخذ مجوز های لازم، فراوری انبوه آریسان2 شروع می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1124

به "شروع فراوری آزمایشی آریسان 2 در ایران خودرو خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری آزمایشی آریسان 2 در ایران خودرو خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید