آبادان، کرونا، برزیلته!

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دلایل تداوم شرایط زرد در آبادان در حالی که دیگر مناطق خوزستان در بازه ای زمانی در شرایط آبی قرار گرفتند، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در آبادان بیشتر از دیگر شهرهای جنوب غرب استان خوزستان است اما علت تداوم شرایط زرد این شهرستان به دلیل فعالیت مراکز صنعتی عظیم، وجود فرودگاه و زیاد بودن تردد به منطقه است.

آبادان، کرونا، برزیلته!

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با هشدار نسبت به افزایش موارد بیماری، اظهار کرد: افزایش بیماریابی خوب است اما افزایش موارد بیماری نشان می دهد که بیماران بدون علامت در جامعه حضور دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد: اگر مردم رعایت نکنند، به سمت پیک زمستانه که پیک سختی خواهد بود، می رویم.

سلمان زاده در مورد شرایط شیوع کرونا در آبادان اعلام کرد: در این مدت برای چند روز آبادان در شرایط آبی نهاده شد اما در حال حاضر در شرایط زرد قرار گرفته است؛ آبادانی های فوتبال دوست رنگ زرد را دوست دارند و به برزیل علاقه مند هستند و زرد باقی ماندند!

وی با اشاره به دلایل تداوم شرایط زرد در آبادان در حالی که دیگر مناطق خوزستان در بازه ای زمانی در شرایط آبی نهاده شدند، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در آبادان بیشتر از دیگر شهرهای جنوب غرب استان خوزستان است اما علت تداوم شرایط زرد این شهرستان به دلیل فعالیت مراکز صنعتی عظیم، وجود فرودگاه و زیاد بودن تردد به منطقه است و طبیعتا در این شرایط، موارد بیماری در این شهر نیز بیشتر است. در اوایل شیوع بیماری نیز موارد بیماری در آبادان بیشتر بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: البته بالا بودن میزان بیماریابی و بستری به موقع بیماران نیز در تداوم این شرایط زرد آبادان تاثیرگذار است.

سلمان زاده با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار پایین است، گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان در ادارات حدود 50 درصد و توسط مردم حدود 30 درصد و این در حالی است که حد انتظار ما 90 تا 95 درصد است.

وی توضیح داد: البته با این فرایند شیوع کرونا، به تدریج بیشتر شهرهای استان خوزستان نیز در شرایط زرد قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 703

به "آبادان، کرونا، برزیلته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبادان، کرونا، برزیلته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید