6 ایده کاربردی برای دکوراسیون خانه دوبلکس

به گزارش مجله حقوق، برای دکوراسیون خانه دوبلکس بیشتر از تزئینات، کاربرد و کارایی خانه دوبلکس را در نظر بگیرید. هر عنصری که به خانه دوبلکس خود اضافه می کنید، باید از لحاظ ایمنی و امنیت، آنالیز شده باشد. خانه دوبلکس به علت بزرگی، فضای زیادی برای دکوراسیون دارد که می توانید با کمی خلاقیت از آن ها به خوبی استفاده کنید.

6 ایده کاربردی برای دکوراسیون خانه دوبلکس

ایده هایی برای دکوراسیون خانه دوبلکس

دکوراسیون خانه دوبلکس در یک ساختمان

برای انجام دکوراسیون خانه دوبلکس ، بهتر است اگر اطلاع زیادی ندارید، ابتدا با این کلمه آشنایی پیدا کنید. خانه دوبلکس عموماً دارای آپارتمان هایی با ورودی های جداگانه برای دو خانوار است. این خانه شامل واحدهای دو طبقه است که دارای یک آپارتمان کامل در هر طبقه می باشد. اصطلاح duplex بعلاوه می تواند به ساختمانهای سه واحدی و چهار واحدی توسعه یابد. با این حال، دوبلکس به معنی ساختمان هایی دو طبقه ولی در یک ساختمان واحد هم، گفته می گردد. این ساختمان ها با ردیفی از پله های صاف یا مارپیچی داخلی، به دو طبقه تقسیم شده و معمولاً تمام بخش های اصلی یک ساختمان، در دو بخش تقسیم می گردد. به این ترتیب اتاق های خواب، سرویس های حمام و دستشویی در طبقات بالا و اتاق نشیمن، آشپزخانه و… در طبقه پایین قرار گرفته می گردد. در دکوراسیون خانه دوبلکس طراحان به نحوی عمل می نمایند تا دنجی و حریم خصوصی خانه مانند اتاق خواب ها کاملاً حفظ شده و دور از دسترس و چشم افراد غریبه باشد.

یک خانه دوبلکس، تنها یک خانه دو طبقه نیست، بلکه دنیای کاملاً جدیدی برای تزئینات است. برای دکوراسیون خانه دوبلکس ایده هایی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. خانه دوبلکس به علت ساختار ویژه آن، دارای وسعت بالایی است و بنابراین مکان های بالقوه ای دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. برای دکوراسیون خانه دوبلکس بیشتر از تزئینات، کاربرد و کارایی خانه دوبلکس را در نظر بگیرید. هر عنصری که به خانه دوبلکس خود اضافه می کنید، باید از لحاظ ایمنی و امنیت، آنالیز شده باشد.

پله در دکوراسیون خانه دوبلکس

امکانات تزئینی پله ها بسیار زیاد است. شما باید ایمنی را با راحتی و زیبایی شناسی ترکیب کنید. به اسم مثال پیچش پله ها، فضای کمتری را اشغال می نماید، اما به مقدار کافی کاربردی و ایمن نیست، یا بدون نرده، راه پله خیلی زیبا نیست. اگر فضا یک نگرانی در دکوراسیون خانه دوبلکس شما است، یک پله مارپیچی برای برطرف این مشکل ضروری می باشد. پله مارپیچ فضای بسیار کمی را در دکوراسیون خانه دوبلکس اشغال می نماید و به راحتی می توانید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و سلیقه شما باشد.

از فضایی که در زیر آن قرار گرفته است بهره ببرید تا مکانهای زیبایی ایجاد کنید ، به اسم مثال، قرار دادن قفسه ها، واحدهای دیواری و انبار. فضای زیر پله ها می تواند در دکوراسیون خانه دوبلکس مورد استفاده قرار بگیرد. با ساخت یک فضای کوچک، زیر پله ها، مانند یک دفتر کوچک یا یک انباری، از این فضا به خوبی بهره ببرید. بعلاوه اگر به گل و گیاه علاقه مند هستید، پله ها در دکوراسیون خانه دوبلکس مکان مناسبی برای این کار هستند، تا مسیرهای عبور خود در خانه را به یاری گیاهان زیبا و با طراوت کنید.

از پله های شیشه ای بهره ببرید. پله های ترنسپارنت، به توهم فضای بیشتر در فضای دکوراسیون خانه دوبلکس شما یاری می نماید.

راه دیگری برای ایجاد توهم فضا، استفاده از پله های معلق است. این پله ها به گونه ای طراحی شده اند که تنها کف هر پله در دسترس می باشد. این پله ها زمانی که روی آن قدم بر می دارید، احساسی جادویی به شما انتقال می دهند.

طراحی دیوارها در دکوراسیون خانه دوبلکس

از رنگ سفید و مشکی بهره ببرید. این رنگ در دکوراسیون خانه دوبلکس همواره قابل اعتماد بوده و نگاه بی انتهایی در خانه به وجود می آورد.

با وجود یک خانه دوبلکس، به طور بالقوه، شما فضای سقف و دیوارهای بیشتری برای استفاده کردن دارید. این فضاهای بیشتر در دکوراسیون خانه دوبلکس می تواند به منزله فضای بیشتر برای طراحی نور در سقف و دیوارها باشد.

اگر نگران حریم خصوصی خود در بیرون از خانه نیستید، یک اتاق نشیمن با سقف بلند را می توانید با دیوارهای شیشه ای پوشش دهید. این کار به شما یاری می نماید تا چشم انداز بسیاری زیبایی از فضای خارج در دکوراسیون خانه دوبلکس به وجود آورید.

اگر خانه دوبلکس شما، دارای سقفی بسیار بلند می باشد، از این فضا به خوبی بهره ببرید. لوستر یا آیینه های بلند به ایجاد فضای بیشتر و وسیع تر در محیط یاری می نمایند.

دیوارهای بلند فضای بسیار مناسبی برای آویزان کردن تابلوهای نقاشی در دکوراسیون خانه دوبلکس می باشند. تابلوهایی با ابعاد وسیع بخرید تا بخش عظیمی از دیوار شما را بپوشانند.

اگر فضای بزرگی برای دکوراسیون خانه دوبلکس اختیار دارید، می توانید یک فضای اختصاصی برای استراحت کردن بسازید. می توانید به راحتی فضای زندگی و کار را از یکدیگر جدا کنید. برای مثال در طبقه بالا یک اتاق کار بسازید و هر زمانی که به تمرکز کردن احتیاج دارید، از این اتاق در طبقه بالا بهره ببرید.

منبع: اتاق
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1040

به "6 ایده کاربردی برای دکوراسیون خانه دوبلکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ایده کاربردی برای دکوراسیون خانه دوبلکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید