گیرز آو وار به یک فیلم و مجموعه سریالی تبدیل می گردد

به گزارش مجله حقوق، مجموعه گیرز آو وار (Gears of War) را می توان یکی از محبوب ترین موارد در جهانی بازی های ویدئویی دانست. گیرز آو وار هواداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان داشته و به همین علت از ساخت یک سریال یا انیمیشن از آن استقبال خواهد شد. به علت سابقه زیاد این مجموعه در جهانی گیمینگ شرکت های زیادی به فکر ساخت این موارد جانبی از گیرز آو وار بودند. آخرین مورد جانبی ساخته شده از گیرز آو وار حدود 10 سال پیش عرضه شد.

گیرز آو وار به یک فیلم و مجموعه سریالی تبدیل می گردد

فیلم گیرز آو وار قرار بود در سال 2007 عرضه گردد. پس از آن شرکت سازنده آن تغییر نموده و قرار شد در سال 2009 عرضه گردد. در ادامه پس از مسائل بسیاری که پیش آمد، تاریخ عرضه فیلم گیرز آو وار هم نامعین شد. آخرین گزارش عرضه شده از فیلم گیرز آو وار در سال 2019 بود. زمانی که اعلام شد فیلم این بازی نمی تواند در دنیای بازی ها جریان داشته باشد.

چندی پیش سالگرد 16 سالگی گیرز آو وار بود. به همین علت شرکت سازنده این بازی به نام The Coalition گفت که قصد همکاری با شرکت نتفلیکس را برای ساخت سریال و انیمیشن از مجموعه گیرز آو وار را دارد. این خبر برای هواداران مجموعه گیرز آو وار بسیار خوشایند بود.

در این همکاری ذکر شده که نتفلیکس قصد حمایت برای ساخت دو پروژه را دارد. مورد اول ساخت یک فیلم لایو اکشن (Live Action) از مجموعه گیرز آو وار است. این فیلم بر اساس بازی ها بوده و قرار است به طور کامل به این مجموعه وفادار باشد. در کنار این فیلم، قرار است یک سریال مناسب برای بزرگسالان نیز از مجموعه گیرز آو وار ساخته گردد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از تاریخ عرضه سریال و فیلم گیرز آو وار منتشر نشده است. حتی مراحل ساخت آن نیز معین نیست. نکته جالب اینجاست که نتفلیکس در حال حاضر به شدت مشغول ساخت سریال های زیادی از عناوین بازی است. اینکه این موارد چگونه عمل خواهند کرد هم هنوز معین نیست. نتفلیکس گفت که میخواهد داستان های گیرز آو وار را بیشتر توسعه داده و موارد بیشتری از آن فراوری کند.

ساخت فیلم از یک بازی اثبات نموده که عملکرد خوبی نخواهد داشت. چندین سال است که شرکت های مختلف در پی ساخت فیلم های مختلف از بازی ها هستند و تعداد بسیار کمی پیروز عمل کردند. سریال ویچر اثبات کرد که ساخت سریال از بازی پتانسیل بسیار خوبی دارد. حال باید دید که نتفلیکس در زمینه گیرز آو وار چگونه عمل خواهد نمود. این مجموعه هواداران بسیار زیادی داشته و انتظارات از آن بسیار بالا است.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1421

به "گیرز آو وار به یک فیلم و مجموعه سریالی تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیرز آو وار به یک فیلم و مجموعه سریالی تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید