گوشی تاشو موتورولا Razr در رنگ طلایی زیباتر است!

به گزارش مجله حقوق، به نظر می رسد که شرکت موتورولا در حال آماده سازی یک نسخه طلایی رنگ از پرچمدار تاشو خود یعنی گوشی موتورولا Razr است. تصویر این گوشی امروز توسط حساب کاربری @evleaks در توییتر منتشر شده و به نظر رنگ طلایی این گوشی، جذاب ترین مدل آن است. این گوشی که بسیاری انتظار عرضه آن را می کشیدند، حالا با قیمت 1499 دلار و در رنگ مشکی قابل خریداری است اما موعد تحویل آن، 13 اسفند معین شده است. هنوز هیچ خبری از زمان عرضه نسخه طلایی رنگ این گوشی نیست و معلوم نیست که قیمت آن با نسخه کنونی یکسان خواهد بود یا خیر.

گوشی تاشو موتورولا Razr در رنگ طلایی زیباتر است!

@evleaks هیچ اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نکرده که این یعنی احتمالا نسخه طلایی رنگ همان مشخصات نسخه مشکی رنگ را دارا است. این یعنی دوباره شاهد پردازنده اسنپدراگن 710 خواهیم بود و نمایشگر 6.2 اینچی OLED و تاشو دستگاه هم بدون تغییر در این نسخه حاضر است. پوشش روی نمایشگر نیز همچنان پلاستیک است که موتورولا به خریداران هشدار می دهد که این نمایشگر آسیب پذیری بیشتری نسبت به گوشی های معمول بازار دارد.

در همین حال در شایعات دیگر شنیده شده که سامسونگ هم در حال ساخت یک گوشی تاشو جدید است که چنین فرمی خواهد داشت. این گوشی که انتظار داریم هفته آینده و در کنار گوشی های گلکسی اس 20 معرفی گردد، گلکسی Z Flip نام خواهد گرفت. همچنین برگ برنده سامسونگ برای این گوشی تاشو جدید، استفاده از شیشه بسیار نازک برای محافظ از نمایشگر است. اگر سامسونگ توانسته باشد شیشه را به گوشی هایی که نمایشگر تاشو دارند بیاورد، توانسته یک مشکل بزرگ در سر راه همه گیر شدن این نمایشگرها را بگیرد. در نهایت، شما درباره نسخه طلایی رنگ گوشی موتورولا Razr چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 82

به "گوشی تاشو موتورولا Razr در رنگ طلایی زیباتر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو موتورولا Razr در رنگ طلایی زیباتر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید