آیا گلکسی زد فولد 5 با قلم S Pen راهی بازار شده است؟

به گزارش مجله حقوق، سامسونگ مدتی قبل از گوشی های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 رونمایی کرد و مانند نسل قبلی، این بار هم زد فولد 5 از قلم S Pen پشتیبانی می نماید. در این میان سوالی که احتمالا برای کاربران ایجاد می گردد این است که آیا گلکسی زد فولد 5 مانند S23 اولترا با قلم S Pen به دست کاربران می رسد یا نه.

آیا گلکسی زد فولد 5 با قلم S Pen راهی بازار شده است؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که در بدنه گلکسی زد فولد 5 خبری از جایگاه مربوط به قلم S Pen نیست و باید این قلم را به طور جداگانه بخرید. این محدودیت به این علت است که بدنه زد فولد 5 مانند دو نسل قبلی که از این قابلیت پشتیبانی می کردند، فضای خالی کافی برای قرارگیری این جایگاه ندارد. بنابراین کاربرانی که می خواهند همواره همراه با گوشی به قلم S Pen دسترسی داشته باشد، باید برای گلکسی زد فولد 5 یکی از کیس های مخصوص دارای جایگاه قلم خریداری نمایند.

البته طبیعتا این نوع کیس ها حجم بالایی دارند و در نتیجه کاربران زیادی به استفاده از آن ها علاقه زیادی نشان نمی دهند. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می توانید ببینید، قلم S Pen طراحی شده برای گلکسی زد فولد 5 بسیار باریک تر از نسل قبلی است و در نتیجه کیس های این گوشی که می توانند این قلم را در خود قرار دهند، مقدار کوچک تری دارند.

بعلاوه برای این گوشی می توانید از قلم S Pen Fold Edition بهره ببرید که برای زد فولد 4 و نسل قبلی آن طراحی شده است. این مدل طبیعتا مقدار بزرگ تری دارد و اگر علاقه زیادی به قلم های باریک ندارید، می توانید آن را بخرید. بعلاوه باید به S Pen Pro اشاره کنیم که برای بعضی از لپ تاپ ها و تبلت های سامسونگ هم امکان استفاده از آن وجود دارد.

گلکسی زد فولد 5 طی روزهای آینده راهی بازار ایران می گردد ولی اگر تمایلی به خرید گوشی های تاشو ندارید، از این لینک می توانید برای انتخاب از بین سایر گوشی های سامسونگ موجود در خبرنگاران بهره ببرید.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1537

به "آیا گلکسی زد فولد 5 با قلم S Pen راهی بازار شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا گلکسی زد فولد 5 با قلم S Pen راهی بازار شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید