کود زئولیت، محصول شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد

به گزارش مجله حقوق، محصول شرکت معدنی افرازند با عنوان کود زئولیت حاوی پتاس سوز آور و امینو اسید با فعال سازی شیمیایی ثبت اختراع شد.

کود زئولیت، محصول شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد

گزارش گروه استان های خبرنگاران، محصول شرکت معدنی افرازند با عنوان کود زئولیت حاوی پتاس سوز آور و امینو اسید با فعال سازی شیمیایی ثبت اختراع شد.

رجبی مدیر عامل شرکت معدنی افرازند گفت: این ماده حاوی ماده معدنی ارزشمند زئولیت است که برای همه گونه مزارع و باغات کاربرد دارد.

رجبی با اشاره به مزایای این کود اضافه نمود: افزایش عملکرد و اصلاح خاک، زودباردهی، کاهش آفات، کاهش مصرف سموم و کود های شیمیایی، افزایش کیفیت محصول در شکل و مزه و ماندگاری و کاهش مصرف آب از مزایای استفاده از این کود است.

داود معروفی مسئول مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت معدنی افرازند به مدیرعاملی مهندس مهران رجبی فولادکلائی از سال 1396 در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان استقرار یافته و در زمینه توسعه کاربرد های زئولیت فعالیت دارد.

معروفی با بیان اینکه ثبت اختراع موجب ایجاد حمایت از مخترع و اختراع می گردد اضافه نمود: پس از اختراع مخترع حق انحصاری نسبت به ساخت، صادرات، واردات، فروش و استفاده از فرآورده را بدست می آورد و علاوه بر این ها باعث ارزش تجاری محصول می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1345

به "کود زئولیت، محصول شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کود زئولیت، محصول شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید