پیغام جالب مربی تیم ملی برای برای طرفداران

به گزارش مجله حقوق، علیرضا طلوع کیان یک روز پیش از ملاقات تیم ملی ایران برابر آلمان گفت: در هفته دوم لیگ ملت ها ایران با سه تیم اروپایی و یک تیم آمریکا بازی دارد. دو بازی ایران مقابل آلمان و ایتالیا ساعت یک ظهر به وقت هلند برگزار می گردد و آقای عطایی بر اساس همین موضوع تمرینات را برنامه ریزی کردند.

پیغام جالب مربی تیم ملی برای برای طرفداران

مربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: تمرینات توپی را نیز بر همین اساس طراحی کردیم. ایران سال گذشته در لیگ ملت ها با آلمان دیداری نداشت. شرایط آن ها نیز مثل ایران است و سه باخت و یک برد را هفته نخست تجربه نموده اند. با توجه به اینکه ایران در رده یازدهم و آلمان در رتبه شانزدهم رنکینگ حضور دارند، بازی خیلی نزدیکی خواهد بود.

طلوع کیان در رابطه با اطلاعات کادر فنی از آلمان و دیگر رقبای هفته دوم تیم ملی تاکید نمود: با توجه به هفته اول اطلاعات خوبی نسبت به آلمان داشتیم، اما آن ها پاسور خود را تغییر دادند. البته اطلاعات کافی در اختیار داریم، اما کمی کار برای ما سخت شد. تیم ایتالیا نیز چند نفر از بازیکنان خود را تغییر داد. ایتالیا دو پاسور خود را عوض نموده و این کمی از بدشانسی ماست چون اطلاعات کادر فنی یه سال گذشته برمی گردد. ایتالیا بازی ایران مقابل آلمان را می بیند و خودش نیز بازی نمی کند تا از آن ها اطلاعات کسب کنیم. کار سنگینی پیش رو داریم و فضای رقابت ها سخت است.

مربی تیم ملی درباره شرایط میزبانی هلند توضیح داد: یک اندازه مشکل تغذیه داشتیم که خوشبختانه سرپرست تیم غذای ایرانی پیدا کرد. در کل شرایط خوبی داریم و آخرین تمرین را در سالن اصلی انجام دادیم. با تمام قوا حاضر می شویم و امیدواریم که ایرانی های حاضر در اروپا نیز تشریف بیاورند و تیم را تشویق نمایند.

وی درباره انتقاداتی که بابت نرسیدن کادر فنی تیم ملی به ترکیب ثابت مطرح می گردد نیز تاکید نمود: ترکیب ثابت شرایط خاص خود را دارد و شاید قبلا هم انتقاد می شد که مربیان دیگر فقط از یک ترکیب استفاده می نمایند. هر مربی سبک خاص خودش را دارد و در لیگ ملت ها نیز می بینیم که این تغییرات اجتناب ناپذیر است. تعداد مسابقات و سفرها بالاست و یکی از دلایل این موضوع نیز به توانمندی بازیکنان برمی گردد.

طلوع کیان ادامه داد: هر کدام از بازیکنان نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. اگر یک بازیکن عملکرد خوبی نداشته باشد، مربی باید دست به تغییرات بزند و این طبیعی است. شاید عطایی به بعضی بازیکنان استراحت دهد و از بعضی دیگر بیشتر استفاده کند و این به نظر کادر فنی و اتفاقات داخل تیم بستگی دارد. در نهایت کادر فنی دوست دارد که از برترین ترکیب استفاده کند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در انتها تاکید نمود: همه کوشش می کنیم که ایران برترین عملکرد را داشته باشد. دوست داریم که مردم شاد شوند، اما جوان هایی داریم که به زمان نیاز دارند. سال گذشته نیز همین اتفاق رخ داد و به طور کلی کار بسیار سنگین است. همه تیم ها با تمام قدرت آمده اند و امیدوارم ایران نیز با ارائه همه قدرت خود برترین عملکرد را داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1517

به "پیغام جالب مربی تیم ملی برای برای طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام جالب مربی تیم ملی برای برای طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید