پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی به شبکه نمایش خانگی می آیند

به گزارش مجله حقوق، دو فیلم مطرب ساخته مصطفی کیایی و مادر قلب اتمی از ساخته های علی احمدزاده به محصولات ایرانی عرضه شده در پلتفرم فیلم نت اضافه شدند.

پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی به شبکه نمایش خانگی می آیند

به گزارش خبرآنلاین، مطرب محصول سال 1398 است و پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه گل جوشکن از بازیگران آن محسوب می شوند.

این فیلم داستان خواننده ای به نام ابراهیم است که پس از سال 57 دیگر نمی تواند اجرای زنده داشته باشد و همواره در حسرت اجرای کنسرت است. او به همراه دخترش به ترکیه می رود تا برنامه ای فرهنگی را دنبال کند، اما اتفاق های غیرقابل پیش بینی و عجیبی برای آنها می افتد.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی و نگارش فیلمنامه، تهیه کنندگی مطرب را هم برعهده داشته است. این فیلم به علت سوژه آن در دوره ساخت و اکران با حواشی خاص خود روبرو شد.

مطرب در سال 1398 با جذب بیش از 3 میلیون و 297 هزار مخاطب و فروشی بالغ بر 38 میلیارد تومان، پرمخاطب ترین و پرفروش ترین فیلم سال سینمای ایران لقب گرفت.

مادر قلب اتمی در سال 1393 ساخته شده و ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمدرضا گلزار از جمله بازیگرانی هستند که در آن نقش آفرینی نموده اند.

فیلم مادر قلب اتمی، داستان آشنایی اتفاقی دو زن به نام های آرینه و نوبهار با شخصی به نام کامبیز است، که بعد از یک مهمانی شبانه در خیابان هم کلام می شوند. آنها در حالی در خیابان گشت می زنند که مرز بین خیال و واقعیت تعیین نیست.

مانی باغبانی و علی احمدزاده فیلمنامه مادر قلب اتمی را نوشته اند و سید امیرحسین سیدزاده هم تهیه این فیلم را بر عهده داشت.

مادر قلب اتمی بعد از سه سال کشمکش و ناتعیین بودن شرایط اکران، پایان در سال 1396 روی پرده رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1458

به "پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی به شبکه نمایش خانگی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی به شبکه نمایش خانگی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید