هندبال قهرمانی بانوان دنیا، خاتمه کار ملی پوشان ایران با عنوان سی ویکمی

به گزارش مجله حقوق، تیم ملی هندبال بانوان ایران به کار خود در رقابت های قهرمانی 2021 دنیا خاتمه داد.

هندبال قهرمانی بانوان دنیا، خاتمه کار ملی پوشان ایران با عنوان سی ویکمی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی دنیا و در مسابقات پرزیدنت کاپ مقابل کامرون با نتیجه 17-32 تن به شکست داد.

نیمه نخست این ملاقات که از ساعت 20:00 امشب (دوشنبه) شروع شد، با نتیجه 9-14 به سود کامرون به انتها رسید. از ابتدای نیمه دوم هم تیم کامرون ملی پوشان را تحت فشار قرار داد به گونه ای که در دقیقه 44 بازی با 9 اختلاف امتیاز و نتیجه 23-14 از تیم ملی کشورمان پیش افتاد. در نهایت نیز کوشش ملی پوشان نتیجه نداد و در انتها این بازی را با نتیجه 17-32 واگذار کردند.

با این شکست ملی پوشان ایران باید برای کسب جایگاه 31 یا 32 رقابت قهرمانی دنیا به مصاف تیم ملی چین می رفتد که با توجه به مثبت اعلام شدن تست کرونا یکی از اعضای تیم چین، این تیم از گردونه رقابت ها خارج شد و به این ترتیب تیم ملی هندبال بانوان جمهوری اسلامی ایران با کسب جایگاه سی و یکم در رقابت های قهرمانی دنیا به کار خود انتها داد.

تیم کامرون به عنوان یکی از نمایندگان قاره آفریقا در مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا تا به امروز 3 بار در این مسابقات شرکت نموده و برترین نتیجه از این تعداد حضور، مقام بیستم در سال 2017 بوده است. بعلاوه کامرون 17 بار در مسابقات قهرمانی آفریقا حضور یافته و در 2021 مقام نایب قهرمانی را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1242

به "هندبال قهرمانی بانوان دنیا، خاتمه کار ملی پوشان ایران با عنوان سی ویکمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال قهرمانی بانوان دنیا، خاتمه کار ملی پوشان ایران با عنوان سی ویکمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید