نوه محمد علی کلی برترین نصیحت پدربزرگش را فاش کرد

به گزارش مجله حقوق، محمد علی کلی، قهرمان سه دوره سنگین وزن دنیا با نام مستعار بزرگترین شناخته می گردد و بسیاری او را برترین و تاثیرگذارترین بوکسور تمام دوران می دانند.

نوه محمد علی کلی برترین نصیحت پدربزرگش را فاش کرد

به گزارش روزیاتو، چندین سال پس از درگذشت او، نیکو علی والش، برادر کوچکتر بیاجیو، نوه محمدعلی کلی، در کوشش است تا میراث پدربزرگش را در بوکس احیا کند.

در همین حال، بیاجیو که پیشتر در فوتبال آمریکایی نامی برای خود به دست آورده بود به جهانی مبارزات MMA وارد شد.

این بوکسور 24 ساله که فرانسیس انگانو و جیک پاول را در تیم خود دارد، می گوید که نام خانوادگی او هر بار که مسابقه می دهد فشار بیشتری بر او وارد می نماید.

نوه محمدعلی کلی در مصاحبه ای گفت: آنچه به من یاری می نماید تا با فشار مقابله کنم، نوعی تکیه بر ایمانم است. من مسلمان به جهان آمدم. مسلمان بزرگ شدم، اما سال جاری خیلی به دینم نزدیکتر شدم. فکر می کنم درک آنچه مهم است به من یاری می نماید تا با این فشار کنار بیایم، زیرا برای من مهمترین چیز پرستش خدا، انجام کار های خوب و انسان خوب بودن است. موفقیت واقعی این است که وارد بهشت شوید. من از پدربزرگم چیز های زیادی یاد گرفتم و این یکی از مهم ترین چیز هایی بود که او بر آن تاکید داشت.

اسطوره بوکس، علاوه بر اعتقادات مذهبی اش، نصیحت دیگری به نوه خود نموده است تا در طول زندگی همراه وی باشد.

بیاجیو اضافه نمود: برترین نصیحتی که او به من کرد این بود که متواضع باش. اگرچه رجز خوانی های پدربزرگ من در مقابل حریفش معروف است، اما در واقع خود واقعی اش، آدم دیگری بود. او مردی بود که این ماسک را به صورت می زد و آنطور تظاهر می کرد تا تماشاچیان را به سالن مسابقات بکشاند. اما پشت در های بسته، او قابل اعتمادترین، خوش صحبت ترین و متواضع ترین فردی بود که من در زندگی ام دیده ام.

علی والش بوکسور جوان

بیاجیو در ادامه گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می نماید. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.

علی والش در 23 آگوست با اد دیویس مبارزه خواهد نمود. این بوکسور سبک وزن میخواهد قبل از اینکه بوکسور حرفه ای گردد و در سال 2024 در رده های بالاتر مبارزه کند، چند مسابقه آماتوری دیگر داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1538

به "نوه محمد علی کلی برترین نصیحت پدربزرگش را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوه محمد علی کلی برترین نصیحت پدربزرگش را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید