میانگین قیمت گوشی های سامسونگ به بیشترین رقم در 6 سال گذشته رسید

به گزارش مجله حقوق، متوسط قیمت گوشی های سامسونگ در سه ماهه اول 2020 افزایش داشته و به بیشترین رقم در 6 سال گذشته رسیده است. دلیل اصلی این موضوع به قیمت بسیار بالای گوشی های گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی فولد و گلکسی Z Flip برمی شود.

میانگین قیمت گوشی های سامسونگ به بیشترین رقم در 6 سال گذشته رسید

بر اساس گزارش منتشر شده از طرف شرکت Strategy Analytics، میانگین قیمت گوشی های سامسونگ در سه ماهه اول 2020 (از ژانویه تا مارس) برابر با 292 دلار است. این یعنی شاهد افزایش 8.5 درصدی نسبت به سه ماهه اول 2019 و 20.7 درصد افزایش قیمت نسبت به سه ماهه چهارم 2019 هستیم. باید خاطرنشان کنیم رکورد میانگین قیمت گوشی های سامسونگ هم با رقم 297 دلار مربوط به سه ماهه دوم 2014 است.

همانطور که گفتیم، قیمت بسیار بالای گوشی های تاشو این شرکت در این موضوع نقش مهمی داشته اند. همچنین این شرکت کره ای میخواهد در آینده نزدیک از گوشی های تاشو جدیدی رونمایی کند که از بین آن ها می توانیم به گلکسی فولد 2 اشاره کنیم.

از لحاظ شرایط بازار گوشی های سامسونگ هم باید بگوییم در سه ماهه اول 2020، این گوشی ها 22.1 درصد از بازار جهانی را از آن خود نموده اند که در مدت مشابه سال گذشته، این رقم 21.7 درصد بوده است.

گفته می گردد سامسونگ میخواهد مدل ارزان تر گلکسی فولد را روانه بازار کند؛ اما به نظر می رسد گوشی موردنظر با قیمت حدودا 1100 دلاری معرفی خواهد شد و این یعنی باید انتظار افزایش بیش از پیش میانگین قیمت گوشی های سامسونگ را داشته باشیم.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 325

به "میانگین قیمت گوشی های سامسونگ به بیشترین رقم در 6 سال گذشته رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانگین قیمت گوشی های سامسونگ به بیشترین رقم در 6 سال گذشته رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید