مدل سقف شیروانی ویلا با پوشش سفالی جدید در رنگ های مختلف

به گزارش مجله حقوق، مدل سقف شیروانی ویلا یکی از مهم ترین قسمت های نمای خارجی یک ساختمان ویلایی است. اصولا خانه های ویلایی در شمال ایران با همین نوع سقف های شیروانی منحصر بفردشان که عمدتا پوششی سفالی دارند شناخته می شوند. در نتیجه در انتخاب نوع و رنگ پوشش سقف باید دقت زیادی بخرج داد، در غیر اینصورت نتیجه ای وحشتناک در انتظار نمای ساختمان خواهد بود. علاوه بر زیبایی سقف های شیروانی سفالی، کاربردی بسیار مهمی دارند که جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به دورن خانه است. بطور کلی در هنگام انتخاب و خرید باید به سه عامل شکل، دیزاین و رنگ پوشش سقف توجه زیادی کرد. البته قبل از اینکه در این زمینه تصمیم گیری کنید باید شرایط آب و هوایی محیط خود را هیمشه در یاد داشته باشید تا از خرابی ها و نشتی های احتمالی نم و رطوبت در آینده برحزر باشید.

مدل سقف شیروانی ویلا با پوشش سفالی جدید در رنگ های مختلف

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آن چیزی که برای ساخت یک خانه ویلایی بسیار مهم و حیاتی ست، نه فقط دیوارهایی محکم و راسخ در کنار طراحی زیبا بلکه سقفی محکم، مقاوم و بدون نفوذ آب است که می توان آن را با سقفی سفالین ایجاد کرد. بهترین مدل سقف شیروانی ویلا در بسیاری شرایط، همین پوشش های سفالی هستند زیرا هم مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و بارندگی های مکرر و طولانی مدت در مناطق مرطوب دارند و هم در برابر گرما، سرما و یخبندان هم می توانند به راحتی ماندگاری بالایی داشته باشند همچنانکه در بسیاری از ویلاهایی که هم اکنون از این نوه سقف استفاده می نمایند گاهی می توان عمری بیش از 100 سال را نیز مشاهده کرد.

بهتر است کمی به تصاویر درج شده در سرانجامی همین مطلب توجه کنید! در تصاویر به خوبی دیده می گردد که نمونه های بسیار متفاوتی از پوشش سفالی جدید در رنگ های مختلف در بازار موجود است، می توان هر کدام را برای سبکی خاص در معماری استفاده کرد. مدل سقف شیروانی ویلا شاید تاثیر بسیار بیشتری از طراحی دیوارها و حتی حیاط ویلا داشته باشد زیرا آنچیزی که از نمای بیرونی و از دور دیده می گردد حیاط یا معماری داخلی و بیرونی نیست بلکه سقف ویلا و مقداری از دیوارهاست، در نتیجه می بایستی در انتخاب نوع پوشش بسیار دقت کرد.

در خصوص شکل سفال های سقف بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که با طراحی نمای خارجی خانه شما در هارمونی کامل باشد. برای مثال اگر خانه یا ویلای شما از طراحی باشکوه کلاسیک بهره می برد باید از مدل پوشش های بهره ببرید که با این نمای باشکوه خانه را کامل نمایند که این کار عمدتا توسط پوشش های سرامیکی یا بتنی به بهترین شکل ممکن انجام می گردد. طرح اینگونه پوشش ها کاملا با طرح مدل های مدرن و امروزی متفاوت است که قطعا به خانه هایی با نمای کلاسیک نخواهد آمد. پوشش سقف در هر سبکی مدل های بسیار متنوعی دارد که در این زمینه می توانید با توجه به سلیقه تان آزادنه عمل کنید و هر مورد که می پسندید انتخاب کنید.

همانطور که در بالا گفتیم پوشش سقف شیروانی خانه های ویلایی علاوه بر اینکه از خانه محافظت می نمایند جزئی از دکوراسیون نمای خارجی خانه نیز محسوب می شوند بنابراین احتیاج داریم آنها را رنگ بزنیم. یکی از دلایل اصلی جلب توجه پوشش های سفالی سقف خانه های ویلایی همین رنگ آنها است، قسمت مهمی که نمای خارجی خانه را زیباتر نشان خواهد داد. البته تعدادی از افراد رنگ این قسمت را با رنگ کلی نمای خارجی خانه یکسان انتخاب می نمایند که در صورت مناسب بودن شرایط زیبا بنظر خواهد رسید.

همچنین رنگ بکار رفته در این پوشش های سفالی آنچنان زیباست که می تواند تمامی بارِ زیبایی ویلا را به دوش بکشد. علاوه بر این طراحی آن به شکلی ست که به صورت کاملاً محکم و منظم در کنار هم قرار می گیرند، برای کنج ها هم پوشش هایی وجود دارد که می تواند احتیاج شما را برطرف نماید. می توان انواع مدل سقف شیروانی ویلا و پوشش هاس سفالی را در طول و عرض های متفاوت تهیه کرد تا نصب آنها نیز زمان کمتری ببرد. در سرانجام تصاویری زیبا از ویلاهایی همراه با سقف شیروانی سفالی را خواهیم دید.

منبع: اتاق
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 557

به "مدل سقف شیروانی ویلا با پوشش سفالی جدید در رنگ های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل سقف شیروانی ویلا با پوشش سفالی جدید در رنگ های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید