لیدزیونایتد 2 ، منچستریونایتد 4؛ پیروزی شیاطین سرخ در دیداری تماشایی، فرد و الانگا در نقش تعویض طلایی

به گزارش مجله حقوق، خبرگزاری خبرنگاران- شیاطین سرخ در شرایط جوی نامساعد، شاگردان مارچلو بیلسا را شکست دادند.

لیدزیونایتد 2 ، منچستریونایتد 4؛ پیروزی شیاطین سرخ در دیداری تماشایی، فرد و الانگا در نقش تعویض طلایی

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد در یک دربی مجذوب کننده و البته مجددا پر گل، بر لیدزیونایتد غلبه کرد. منچستریونایتد در این بازی پر برخورد ابتدا با 2 گل از حریف خود پیش افتاد ولی با شروع نیمه دوم و افتی دوباره در جریان بازی، دو گل غیر منتظره دریافت کرد و فزونی خود را از دست رفته دید. در ادامه اما فرد و الانگا که به صورت تعویضی وارد زمین شده بودند، با گل های خود برد تیم مهمان را مسجل کردند تا منچستریونایتد با روحیه ای خوب سراغ بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برود.

یونایتد که در فاصله فقط 58 ثانیه در اوایل نیمه دوم فزونی 0-2 خود را با تساوی عوض نموده بود، در ادامه دو بار دیگر به گل رسید و در الندرود به فزونی شیرین 2-4 دست یافت. لیدزیونایتد بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کلیچ فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه والی هریسون محکم بود و از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت. در دقیقه 22 فورشاو با حرکت از سمت چپ به داخل خودش را صاحب موقعیت خوبی در مقابل دروازه یونایتد کرد، اما ضربه نهایی او زاویه نداشت و با عکس العمل خوب داوید دخیا همراه شد.

در دقیقه 26 پل پوگبا با حرکتی زیبا از سمت چپ و ارسال به روی دروازه برترین فرصت ممکن برای گلزنی کریستیانو رونالدو را در دهانه دروازه فراهم کرد، اما ستاره پرتغالی از دوقدمی توپ را به بدن ایلان مسلیر کوبید و این فرصت از دست رفت. در دقیقه 33 باز هم پل پوگبا ارسال خوبی روی دروازه لیدز داشت و این بار برونو فرناندز فرصت خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت، اما باز هم مسلیر واکنش خوبی از خود نشان داد.

اما در دقیقه 35 یونایتد بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال لوک شاو از روی نقطه کرنر از سمت راست با ضربه سر دقیق و محکم هری مگوایر همراه شد و کاپیتان انگلیسی یونایتد توانست زننده گل اول تیمش لقب گیرد. اما در اوقات اضافی نیمه اول شیاطین سرخ به گل دوم نیز دست یافتند. ارسال نرم و فنی جیدون سانچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر دقیق برونو فرناندز همراه شد تا نیمه نخست با فزونی 0-2 شیاطین سرخ به اتمام برسد. اما لیدز نیمه دوم را هجومی شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. در شرایطی که به نظر می رسید رودریگو بعد از نفوذ از جناح چپ قصد ارسال روی دروازه یونایتد را دارد، توپ او با غفلت داوید دخیا و مستقیما وارد دروازه این تیم شد و اختلاف به حداقل رسید.

اما لیدز در دقیقه 54 به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی و دقیق دنیل جیمز در دهانه دروازه به رافینیا رسید و این بازیکن بدون مافع یارگیر و به راحتی پیروز شد گل تساوی را وارد دروازه داوید دخیا کند. یونایتد سراپا حمله شده و در نهایت در دقیقه 70 به گل سوم رسید. پاس رونالدو در محوطه نصیب سانچو شد و او با پاس زمینی خود فرد را در سمت چپ صاحب موقعیت کرد تا این هافبک برزیلی با ضربه ای محکم گل سوم یونایتد را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی ارسال عرضی جیدون سانچو در جناح راست محوطه بود که لانگا فرصت بسیار خوبی برای زدن گل چهارم داشت، اما ضربه ضعیفی و زمینی او در اختیار مسلیر نهاده شد. در دقیقه 82 کلیچ با ضربه ای زیبا از سمت راست فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما داوید دخیا با واکنش تماشایی دروازه را نجات داد.

اما در دقیقه 88 و روی پاس تماشایی برونو فرناندز بود که الانگا در سمت چپ محوطه در موقعیتی تک به تک نهاده شده و با ضربه ای زمینی گل چهارم را به ثمر رساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت یونایتد در نهایت 2-4 پیروز به غلبه بر لیدزیونایتد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1273

به "لیدزیونایتد 2 ، منچستریونایتد 4؛ پیروزی شیاطین سرخ در دیداری تماشایی، فرد و الانگا در نقش تعویض طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدزیونایتد 2 ، منچستریونایتد 4؛ پیروزی شیاطین سرخ در دیداری تماشایی، فرد و الانگا در نقش تعویض طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید