جنگ امیر عابدزاده با یک نفر برای ماندن در اسپانیا

به گزارش مجله حقوق، امیر عابدزاده که در فصل اخیر لالیگا 2 اسپانیا 32 بازی انجام داد و 9 کلین شیت داشت، سقوط به دسته پایین تر را همراه با پونفرادینا تجربه کرد.

جنگ امیر عابدزاده با یک نفر برای ماندن در اسپانیا

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال ساراگوسا پس از این که در فصل 13-2012 در قعر جدول رقابت های لالیگا نهاده شد و به دسته پایین تر سقوط کرد، طی یک دهه گذشته نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد و همیشه در لالیگا 2 برابر رقبای خود نهاده شده که حالا برای فصل نو دوباره برنامه ریزی نموده و در پی جذب یک دروازه بان است.

ساراگوسا در فصل اخیر لالیگا 2 اسپانیا 53 امتیاز به دست آورد و در جایگاه سیزدهم جدول این رقابت ها نهاده شد و حالا در پی استخدام یک دروازه بان نو است که روی جذب امیر عابدزاده نیز نظر دارد؛ اما او تنها گزینه باشگاه اسپانیایی برای این پُست نیست.

امیر عابدزاده که در فصل اخیر لالیگا 2 اسپانیا 32 بازی انجام داد و 9 کلین شیت داشت، سقوط به دسته پایین تر را همراه با پونفرادینا تجربه کرد؛ ولی ممکن است در صورت عقد قرارداد با باشگاه ساراگوسا، دوباره به دسته دوم فوتبال این کشور برگردد.

عابدزاده که تجربه بازی در ماریتیمو پرتغال را هم در کارنامه دارد، پس از دو فصل حضور در پونفرادینا، به طور قطعی از این تیم جدا شد؛ ولی برای پیوستن به ساراگوسا، باید در رقابت با الکس دومینگوئز، گلر فصل گذشته لاس پالماس رقابت کند که البته شانس دروازه بان ایرانی برای این انتقال بیشتر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1511

به "جنگ امیر عابدزاده با یک نفر برای ماندن در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ امیر عابدزاده با یک نفر برای ماندن در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید