علی ابوالحسنی مجری و بازیگر تلویزیون درگذشت

به گزارش مجله حقوق، علی ابوالحسنی بازیگر مجموعه طنز جنگ 77 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علی ابوالحسنی مجری و بازیگر تلویزیون درگذشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مرحوم علی ابوالحسنی از هم دوره ای های علی ابوالحسنی، بازیگر، مجری سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی ارمغان تاریکی، سریال تلویزیونی جنگ 77 و سریال تلویزیونی روزگار جوانی فعالیت داشته است.

علی ابوالحسنی در سال 1389 دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی نموده است. اثر مهم علی ابوالحسنی در این سال، بازیگری در سریال ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان محسوب می گردد.

شاید یکی از مهم ترین بخش های بیوگرافی علی ابوالحسنی بازی در سریال ارمغان تاریکی بوده است. علی ابوالحسنی سال 1389 سریال ارمغان تاریکی نقش مهمی بازی نموده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جلیل سامان همکاری داشته است. علی ابوالحسنی توانست با بازی در سریال ارمغان تاریکی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع و سودابه بیضایی بر تجارب او اضافه نمود.

با اینکه علی ابوالحسنی را بیشتر بعنوان بازیگر می شناسیم، اما در حرفه های دیگر نیز فعال بوده است. علی ابوالحسنی علاوه بر بازیگر به عنوان مجری نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم ترین اثر علی ابوالحسنی در حرفه مجری، برنامه سفری دیگر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 110

به "علی ابوالحسنی مجری و بازیگر تلویزیون درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی ابوالحسنی مجری و بازیگر تلویزیون درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید