عبادی پور: انگار می خواهند به عده ای نیازمند پول صلواتی بدهند

به گزارش مجله حقوق، تهران (پانا) - اردوی تیم ملی والیبال با حضور ولادیمیر آلکنو، سرمربی نامدار روسی در حال برگزاری است و تیم ملی با بازیکنان کامل خود را برای حضور در لیگ جهانی و از آن مهم تر المپیک آماده می نماید. چند سالی است که والیبال ایران پیشرفت محسوسی داشته و علاقه مندان به ورزش را به سمت خود کشانده است. حالا این تیم حتی یکی از امیدهای حضور بر سکو در لیگ جهانی و حتی المپیک است. موضوعی که از نظر بازیکنان این تیم دست یافتنی است.

عبادی پور: انگار می خواهند به عده ای نیازمند پول صلواتی بدهند

به گزارش ایران، میلاد عبادی پور یکی از لژیونرهای والیبال مان درخصوص شرایط اردوهای تیم ملی به خبرنگار ایران گفت: همه چیز رو به روال است و ما ملی پوشان هم با توان صددرصدی مان تمرین می کنیم و برای رسیدن به یک هدف معین می جنگیم. هدفمان هم قرار گرفتن در جمع 4 تیم خاتمهی در لیگ جهانی و المپیک و پس از آن حضور روی سکو است. این هدف مشترکمان باعث شده تا با جدیت تمریناتمان را پیگیری کنیم. او درخصوص آلکنو، مربی روس تیم ملی چنین نظری دارد: کل جهان آلکنو را می شناسند. او همواره با حضور در هر تورنمنتی یک هدف مهم داشته که رسیدن به مدال بود. آلکنو مدال طلای المپیک را دارد و در تورنمنت های عظیم روی سکو رفته است. هدف او با تیم ملی ایران صرفاً حضور در لیگ جهانی و المپیک نیست و اهداف عظیمی با تیم ملی ایران در سر دارد. او کوشش می نماید برترین ها را به تیم ملی دعوت کند و از برترین بازیکنان بازی بگیرد.

عبادی پور اضافه کرد: ما لژیونرهای زیادی داریم که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می نمایند، این موضوع خیال هر مربی ای را راحت می نماید. مربی می داند که چنین بازیکنانی به صورت حرفه ای کار خودشان را انجام می دهند و تنها یکسری نکات ریز می ماند که در تمرینات به بازیکنان گوشزد می نماید. علاوه بر این، شرایط لژیونرهای والیبالمان هم خوب است و بیشتر آنها جزو برترین های تیمشان محسوب می شوند که این موضوع دست مربی را بازتر می نماید. گرچه به نظر می رسد اوضاع در تیم ملی والیبال بر وفق مراد است اما عبادی پور تأکید می نماید که در آستانه المپیک هیچ حمایتی از تیم ملی نمی گردد: تیم ملی والیبال از سال 2013 در لیگ جهانی حاضر شد و سال 2014 برای نخستین بار به جمع 4 تیم خاتمهی راه یافت و این افتخاری تاریخی بود که باعث غرورمان شد. پس از آن هم تیم ملی در مسابقات مختلف عملکرد خوبی داشت. در سال های اخیر این همه اتفاقات خوب برای تیم ملی افتاد اما ما هیچ حمایتی از هیچ ارگانی ندیده ایم.

دریافت نماینده قدرتی تیم ملی صحبت های خود را این گونه ادامه داد: سال جاری هم که در سال المپیک هستیم نه تنها اوضاع بهتر نشده بلکه صحبت هایی شده که باعث خجالت است. این در حالی است که ما برای حضور پیروز در لیگ جهانی و المپیک توکیو احتیاج به حمایت داریم و طبیعتاً حمایت ها باعث دلگرمی ورزشکاران می گردد اما زمانی که این اتفاق نیفتد، بازیکنان دلسرد می شوند.

عبادی پور با اشاره به جوایزی که برای مدال آوران المپیک در نظر گرفته شده، گفت: گفته شده که برای مدال طلا 10 هزار، نقره 5 هزار و برنز 3 هزار و 500 دلار پاداش در نظر گرفته شده که از نظر من این خجالت آور است. بهتر است مسئولان نه چنین پاداشی بدهند و نه در خصوص آن صحبت نمایند. صحبت درخصوص این پاداش ها کسر شأن است. اگر این حمایت است، بهتر است که مسئولان حمایت ننمایند، آن موقع تکلیفمان را می دانیم که برای چه چیزی کوشش کنیم و به سکو برسیم. پاداشی که آنها درنظر گرفته اند به گونه ای است که انگار می خواهند به عده ای احتیاجمند پول صلواتی بدهند. در صورتی که ارزش مدال المپیک احتیاجی به شرح ندارد و پاداشی که خیلی از کشورهای دیگر به ورزشکارانشان می دهند، مؤید این موضوع است. این ملی پوش والیبال با اشاره به اینکه عملکرد تیم ملی در ایتالیا می تواند باعث کسب نتیجه در توکیو گردد، اضافه کرد: مسابقات المپیک بعد از حدود 20 روز از خاتمه لیگ ملت ها شروع می گردد و این شرایط را برای تمامی کشورها سخت می نماید. المپیک میدان عظیمی است و هیچ بازیکنی دوست ندارد به علت آسیب دیدگی المپیک را از دست بدهد. ما تنها برای حضور در المپیک به توکیو نمی رویم بلکه می رویم تا در آنجا مدال بگیریم.

فدراسیون جهانی والیبال: آلکنو بازیکنانش را به خط کرد

سایت فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به حضور تیم ملی ایران در رقابت های لیگ ملت ها نوشت: ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی والیبال ایران 17 بازیکن را برای حضور در رقابت های لیگ ملت های 2021 به خط کرد. این فدراسیون از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور و سیدمحمد موسوی به اسم ستاره های باتجربه یاد کرد و اشاره داشت که بازیکنان نامبرده در فصل گذشته فعالیت های باشگاهی داشته اند. لیگ ملت های 2021 در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت ها در سال 2020 به علت شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در گروه مردان از هفتم خرداد شروع گردد و تا دوم تیرماه به مدت 27 روز ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1024

به "عبادی پور: انگار می خواهند به عده ای نیازمند پول صلواتی بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: انگار می خواهند به عده ای نیازمند پول صلواتی بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید