ظرفیت اقامتی استان سمنان طی دو سال، دو برابر می گردد

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/سمنان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ظرفیت اقامتی استان سمنان تا دو سال آینده دو برابر می گردد.

ظرفیت اقامتی استان سمنان طی دو سال، دو برابر می گردد

به گزارش خبرنگاران، حسین خواجه بیدختی اظهار کرد: ظرفیت اقامتی استان سمنان در حال حاضر یک هزار و 250 نفر شب است که با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در زمینه ساخت هتل ها و اقامتگاه های جدید، این میزان تا سال 97 به دو برابر افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک 30 اقامتگاه بوم گردی در استان سمنان آماده بهره برداری می گردد، گفت: اقامتگاهها و هتل های موجود استان، تا دو سال آینده رقبای جدید و جدی خواهند داشت و باید در زمینه ارتقای شرایط فعلی و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی کوشش نمایند.

وی با بیان اینکه ورود گردشگران و صنعت هتلداری در ایران پس از اجرای برجام رونق بیشتری گرفته است، اضافه کرد: هتل های موجود احتیاج به دریافت مشاوره برای ارتقای سطح ارائه خدمات خود دارند.

بیدختی با اشاره به ظرفیت های متعدد استان سمنان در زمینه طبیعت گردی، آثار تاریخی و ... گفت: استان سمنان دارای 27 کاروانسرای تاریخی است که این کاروانسراها در راستا جاده ابریشم قرار داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان ابراز امیدواری کرد: با افزایش زیرساختهای گردشگری و معرفی هر چه بیشتر استان، زمینه تبدیل شدن استان سمنان از معبر به مقصد فراهم گردد.

انتهای پیغاممنبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 105

به "ظرفیت اقامتی استان سمنان طی دو سال، دو برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت اقامتی استان سمنان طی دو سال، دو برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید