طرح سنجش استعداد های شغلی در دانشگاه علامه اجرا می شود

به گزارش مجله حقوق، طرح سنجش استعداد های شغلی برای همه ورودی های نو مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی از 25 مهر تا 10 آبان اجرا می شود.

طرح سنجش استعداد های شغلی در دانشگاه علامه اجرا می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طرح سنجش استعداد های شغلی برای کلیه ورودی های نو مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی از 25 مهر تا 10 آبان اجرا می شود.

این طرح به همت مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه و با همکاری واحد فناور اندازه از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی و با هدف سنجش استعداد ها و علایق شغلی و ایجاد پروفایل و کارنامه استعداد های شغلی برای کلیه دانشجویان ورودی نو به اجرا در می آید.

علاوه بر سنجش شاخص های سلامت روان و جسمی که پیش از این در فرایند ثبت نام دانشجویان ورودی نو انجام می شد، با اجرای این طرح از سال نو، کلیه دانشجویان، کارنامه استعداد های شغلی هم دریافت خواهند کرد.

قرار است مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه از این نتایج برای ترسیم برنامه راستا شغلی آینده دانشجویان، ارائه مشاوره های شغلی- تحصیلی و هم برگزاری دوره های مهارت آموزی، جهت بالا بردن آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار و کارآفرینی استفاده کند.

دانشجویان می توانند برای آشنایی بیشتر با جزئیات طرح استعدادیابی شغلی ورودی های نو می توانید به صفحه معرفی این طرح و آدرس https://academy.andaze.io/atu-ac/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1105

به "طرح سنجش استعداد های شغلی در دانشگاه علامه اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سنجش استعداد های شغلی در دانشگاه علامه اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید