ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور فراوری شد

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران، بیماری های طیور هر ساله جان بسیاری از پرندگان را می گیرند و باعث تلف شدن بسیاری از پرندگان می شوند.

ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور فراوری شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شرکت های مختلفی در زمینه فراوری داروهای دام و طیور فعالیت می نمایند که یکی از آن ها در پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی مستقر است که مدتی است پیشگیری و درمان بیماری ها را با استفاده از داروهای گیاهی شروع نموده است.

دکتر مرتضی ابوعلی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت اخیرا برای نخستین بار در جهان به ترکیبی نوآورانه دست یافته است که توانسته آن را به عنوان محرک رشد و تقویت نماینده ایمنی طیور مورد استفاده قرار دهد.

وی دستیابی به این توانمندی را در شرایط کنونی که میانگین تلفات بین مرغ های گوشتی در کشور حدود 10 درصد است را بسیار مهم خواند و اضافه کرد: این ترکیب نوآورانه می تواند با ایجاد اثر هم افزایی تلفات مرغ های گوشتی را به میزان 3 درصد کاهش دهد.

این فعال فناور تاکید نمود: این ترکیب همچنین توانسته است آمونیاک سالن را تا حدی کاهش داده و کیفیت لاشه مورد استفاده طیور دامی را تا حد قابل توجهی بالا ببرد و از بوی آن تا حد زیادی بکاهد و زمان ماندگاری لاشه را افزایش دهد و پخت آن را بهتر کند.

به گفته ابوعلی ترکیب نوآورانه این شرکت دانش بنیان مراحل تست خود را گذرانده و پیروز به کسب مجوز از سازمان دامپزشکی کشور شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اعلام اینکه به تازگی دو ترکیب دیگر را نیز آماده ورود به بازار نموده ایم، گفت: اگرچه سر و کار این شرکت اغلب با گیاهان بومی داخل کشور است اما بخشی از مایحتاج آن که مربوط به مواد اولیه است از خارج کشور تامین می گردد، به همین خاطر مشکلاتی در حوزه ارزی دارد که نیازمند مساعدت بیشتر مسئولین و دستگاه های ذیربط است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 598

به "ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید