طراحی پلتفرم پایش و مقدار گیری پیشرفته سازمانی و سیستم پشتیبانی و شبیه سازی تصمیم مدیران با یاری هوش مصنوعی

به گزارش مجله حقوق، یک شرکت دانش بنیان مستقر در تهران پیروز به طراحی پلتفرم پایش و میزان گیری پیشرفته سازمانی و سیستم پشتیبانی و شبیه سازی تصمیم مدیران با یاری هوش مصنوعی در ایران شده است.

طراحی پلتفرم پایش و مقدار گیری پیشرفته سازمانی و سیستم پشتیبانی و شبیه سازی تصمیم مدیران با یاری هوش مصنوعی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سید جواد حسینی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان خدمات فناوری تکچی شرق در خصوص فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما از سال 93 تاسیس شده و در حوزه میزان گیری های پیشرفته سازمانی، سیستم های پشتیبانی وشبیه سازی تصمیم درسازمان و طراحی سازمان های پلتفرمی فعالیت می نماید. شروع فعالیت ما با انجام تحقیقی بر عوامل شکست شرکت ها در ایران بود که متوجه شدیم علت اصلی شکست در سازمان های ایرانی، بیش از آنکه معلول عوامل برون سازمانی و محیطی باشد، ضعف در سازمان و ضعف تکنولوژی های مدیریتی و سازمانی است.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه در کشور به موضوع ضعف تکنولوژی های مدیریتی و سازمانی توجه نشده بود، با پیشنهاد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت مان را بر توسعه تکنولوژی ها و فراوری ابزارهای پیشرفته مدیریت و سازمان متمرکز کردیم و تا به امروز حدود 30 محصول و خدمت در این زمینه طراحی و عرضه شده است.

حسینی توضیح داد: مهمترین ابزار فراوریی شرکت تکچی پلتفرم پایش و میزان گیری پیشرفته سازمانی و سیستم پشتیبانی و شبیه سازی تصمیم مدیران با یاری هوش مصنوعی است. در این پلتفرم با بیش از 1500 پارامتر، اهمیت سازمان در طول چرخه عمر خود مورد پایش لایو و تحلیل همزمان قرار می گیرد. خروجی این پلتفرم خطرات و نقاط ضعف و قوت سازمان ها را استخراج و به مدیران یاری می نماید تا بتوانند پروژه های بهبود را به درستی تعریف نموده و با ریسک کمتری نسبت به تصمیم گیری و اجرا آنها اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان خدمات فناوری تکچی شرق در خصوص طراحی این پلتفرم بیان نمود: پلتفرم پیش بینی آینده تصمیمات سازمان ها با یاری هوش مصنوعی که قرار است سال جاری ارائه گردد، سطح پیشرفته تری از این تکنولوژی ها است که آینده تصمیمات سازمان را پیش بینی می نماید، یعنی تا الان که شرایط موجود سازمان ها را میزان گیری می کردیم، از این به بعد با یاری این سیستم جدیدی که با هوش مصنوعی کار می نماید، آینده سازمان ها را میزان گیری می کنیم. با استفاده از این محصول مدیران سازمان می توانند قبل از اقدام به اخذ تصمیم در خصوص سازمان، هزینه و فایده تصمیمات خود را شبیه سازی نموده و سپس با دید بازتری نسبت به تصمیم گیری اقدام نمایند.

حسینی، استفاده نماینده نهایی این محصول را از شرکت های کوچک استارت آپی تا شرکت های عظیم چند هزار نفری بیان کرد و گفت: در حال حاضر800 شرکت با استفاده از پلتفرم پایش سازمانی تکچی، شرایط شرکت شان را میزان گیری می نمایند.

وی در خصوص حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در طراحی پلتفرم پیش بینی آینده تصمیمات سازمان ها با یاری هوش مصنوعی توضیح داد: تسهیلات صندوق نوآوری بیشتر به شرکت های دانش بنیانی بوده که این شرکت ها بتوانند از خدمات ارزیابی عارضه یابی ما استفاده نمایند. حدود 50 شرکت با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری پیروز به استفاده از خدمات عارضه یابی تکچی شده اند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان خدمات فناوری تکچی شرق در ادامه با بیان اینکه این محصول در داخل کشور مشابه ندارد، اظهار امیدواری کرد با توسعه بیشتر این محصول کار ارایه خدمات به کشورهای همسایه و در آینده ارایه خدمات در سطح بین المللی را بتوانیم انجام دهیم. در حال حاضر مشابه این محصول را در خارج از کشور هم داریم و شرکت هایی مثل مایکروسافت و گوگل به نوعی در این حوزه در سطح بین الملل فعال هستند و برای حضور در صحنه بین الملل باید آنقدر کیفیت محصولات را بالا ببریم که بتوانیم با این شرکت ها رقابت کنیم. البته خوشبختانه تعداد شرکت هایی که این محصولات را به صورت لایو عرضه نموده باشند، در جهان محدود است و هنوز رقابت شدیدی را در این حوزه شاهد نیستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان خدمات فناوری تکچی شرق به صادرات این محصول هم اشاره نمود و گفت: ما در حال حاضر با کشور ارمنستان و یک شرکت سوئیسی برای صادرات محصول در ارتباط هستیم و آن ها علاقه مند به استفاده از محصول ما هستند که در حال حاضر در مرحله عقد تفاهم نامه و مذاکرات اولیه هستیم.

حسینی اضافه نمود: کلیه پارامترهای میزان گیری شده به وسیله این پلتفرم از شاخص های متعارف در سطح بین المللی پیروی می نمایند و به راحتی قابل انطباق با شرایط کشورهای مشابه ایران هستند.

وی در خاتمه در خصوص منظره این محصول هم گفت: در حال حاضر از بحث های R&D محصول عبور نموده ایم وخوشبختانه محصول به وسیله صنعت پذیرفته و جایگزین سیستم های قبلی شده است و در دو سال گذشته با رشد صددرصدی تقاضا روبرو بوده ایم وسال جاری هم انتظار رشد صددرصدی فروش محصول را داریم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1034

به "طراحی پلتفرم پایش و مقدار گیری پیشرفته سازمانی و سیستم پشتیبانی و شبیه سازی تصمیم مدیران با یاری هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پلتفرم پایش و مقدار گیری پیشرفته سازمانی و سیستم پشتیبانی و شبیه سازی تصمیم مدیران با یاری هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید