طارمی رو در روی رونالدو (

به گزارش مجله حقوق، وقتی بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمام شد و همه منتظر قرعه کشی اولین مرحله حذفی بودند، خیلی از فوتبال دوستان ایرانی علاوه بر دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود، دوست داشتند ببینند تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در نوک حمله اش دارد با چه تیمی رو به رو می گردد.

طارمی رو در روی رونالدو (

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، با انجام مرحله قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی، تعیین شد شاگردان کنسیسائو باید مقابل یوونتوسی قرار بگیرند که همه نگاه ها در این تیم به کریس رونالدو ختم می گردد. از همان زمان خیلی ها برای بازی امشب پورتو و یوونتوس لحظه شماری می کردند. البته طی این مدت شرایط طارمی هم در پورتو به کلی تغییر نموده است. در زمان قرعه کشی که حدود 3 ماه پیش بود، طارمی در مجموع شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، فقط 23 دقیقه بازی نموده بود و در لیگ برتر هم به قول معروف چندان در تیم جدیدش جا نیفتاده بود. اما حالا ورق کاملا برگشته و طارمی به کلیدی ترین بازیکن پورتو تبدیل شده است. بسیاری بر این باورند که نتیجه بازی امشب در استادیوم دراگو به حرکات و بازی رونالدو و طارمی بستگی دارد. به همین بهانه به عملکرد این دو بازیکن در فصل جاری نگاهی آماری انداخته ایم:

طارمی: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است

تکه ای از مصاحبه های مهدی طارمی طی سال های اخیر در خصوص رونالدو:

من رئالی هستم و به نظرم رونالدو بهترین بازیکن دنیا است.(وقتی بحث رونالدو-مسی داغ بود)

مصاحبه ای از قولم منتشر شد که برخی ها فکر کردند منظورم این است من رونالدوی فوتبال ایران هستم. رونالدو بازیکن بزرگی است. من رونالدو نیستم، مهدی طارمی هستم و می خواهم به اندازه خودم کوشش کنم.

در پرتغال رونالدو مثل یک بت است. همه دوستش دارند و او را نماد فوتبال این کشور می دانند.

منتظر لغزش مدافعان

یکی از شاخصه های اصلی طارمی که حتی رسانه ها ورزشی پرتغالی هم زیاد در خصوص آن حرف می زنند، توانایی این بازیکن در دریافت پنالتی مقابل مدافعان حریف است. ملی پوش ایرانی طی دو فصلی که در لیگ پرتغال می گذراند، 13 بار برای تیم های خود (ریو آوه و پورتو) پنالتی گرفته و همین مساله باعث تمایز او با دیگر مهاجمان در این کشور شده است.

با توجه به همین توانایی، خیلی از هواداران پورتو امیدوارند او امشب هم بتواند مدافعان یوونتوس را مجبور به اشتباه کند که البته این انتظار آنها هم چندان بی مورد نیست. ماتیاس دلیخت هلندی طی دو فصلی که در یووه بازی نموده هنوز نتوانسته دوران اوج خود در آژاکس را تکرار کند و بارها با اشتباهاتش پایه گذار گل های حریفان بوده است. با توجه به نوع بازی طارمی، دلیخت می تواند هدف مهمی برای رسیدن به گل برای پورتو باشد.

یوونتوس برای هفتمین سال متوالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واقع شده است.

بیانکونری تا به امروز پنج بار مقابل تیم های پرتغالی بازی نموده و هرگز طعم شکست را نچشیده است.

این دوازدهمین حضور پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. دراگون ها در 11 حضور قبلی چهار پیروزی و 7شکست به دست آورده اند.

جهت مشاهده تصویر اصلی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

حسین خلیلی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 785

به "طارمی رو در روی رونالدو (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی رو در روی رونالدو ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید