شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به 4 نفر رسید

به گزارش مجله حقوق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با مثبت شدن نتیجه آزمایش یک بیمار در زابل به چهار نفر افزایش یافت.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به 4 نفر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر هادی میرزایی یکشنبه 11 اسفند اضافه نمود: فردی که نتیجه آزمایش آن مثبت شده ساکن شهرستان زابل بوده که سفری به قم داشته است.

وی ادامه داد: این فرد با علائم ویروس کرونا چند روز اخیر در بیمارستان تنفسی زابل بستری و پس از بهتر شدن شرایط جسمانی از بیمارستان مرخص شد و همچنان مراقبت های تیم های بهداشتی این دانشگاه از این فرد در منزل تداوم دارد.

این مسئول اعلام کرد: هم اینک بیمارستان تخصصی تنفسی زابل با امکانات و تجهیزات کامل با وجود به بهره برداری نرسیدن رسمی در حال پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا در شمال سیستان و بلوچستان است. همچنین دانشگاه علوم پزشکی زابل علاوه بر آموزش همه گروه ها، تدابیر بهداشتی را در مرز میلک با کشور افغانستان تشدید نموده است.

پیشتر نمونه آزمایش کرونا 2 شهروند در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و یک شهروند تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از سوی وزارت بهداشت و درمان مثبت اعلام شده بود.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه (یازدهم اسفند) به 987 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 54 نفر رسیده است همچنین175 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 113

به "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به 4 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به 4 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید